NATO exerting pressure, not interested in MH17 investigation. Without waiting for MH17 crash investigators’ conclusions, NATO chief is eager to blame anti-Kiev forces, thus “exerting pressure” on the international team while providing no evidence to back the claims, Russia’s mission to NATO said.
http://rt.com/news/177708-nato-exerting-pressure-mh17//
Jeg fik en mail
Jeg modtog følgende mail, som jeg ikke ved, hvor kommer fra. En spammail, måske, propaganda, sandsynligvis. Men læs den lige, og lad os se på indholdet: Fogh Rasmussen has no evidence – why is NATO silent? MH17 (pathetic criminal danish (Non)Press not Covering anything for humanity....)
NATO exerting pressure, not interested in MH17 investigation. Without waiting for MH17 crash investigators’ conclusions, NATO chief is eager to blame anti-Kiev forces, thus “exerting pressure” on the international team while providing no evidence to back the claims, Russia’s mission to NATO said.
http://rt.com/news/177708-nato-exerting-pressure-mh17/
Først og fremmest betyder ordet propaganda eller måske nemmere beskriveligt verbet 'propagere' at slå til lyd for et synspunkt. Bag det synspunkt kan der så ligge saglige argumenter eller manipulerende falske logikker. Det afhænger fuldstændig af afsenderens intentioner og moralske habitus. Lige så vel et stykke teknologi kan være et redskab i hænderne på en ondsindet krigsfabrikant, således kan propaganda våbenføres.I disse tider, hvor den form for propaganda, der har til hensigt at dreje hovedet om på mennesker og hele befolkninger, vælter som en omtrent uimodståelig flodbølge hen over Vesten vendt mod Østen, er der netop brug for modpropaganda. Hvis denne modpropaganda skal have nogen som helst relevans eller bæredygtighed, skal den være i overensstemmelse med facts, substans og virkelighed.Den første udsagn i mailen går på at den ynkelige danske presse ikke dækker det, der er i menneskehedens interesse. Udsagnet er fuldstændig i overensstemmelse med virkeligheden. Denne tilstand startede for alvor efter 9/11 og er blevet intensiveret hver eneste gang større events, der krævede mobilisering af pressen kritiske sans: Afghanistankrigen, Irakkrigen, Finanskrisen, Libyenkrigen, Malikrigen, Syrienkrigen, Ukrainekrisen (snart -krigen?), Gaza-massakren. Læg dertil relevante analyser af korruptionen i EU-kratiet, udplyndringen af Sydeuropa, Den Nordatlantiske Handelstraktat, IMF's finansterrorisme, BRICS. Ingen dansk avis har på noget tidspunkt forbundet nedskydningen af MH17 med underskrivelsen af den nye BRICS-finansfond, det afgørende udspil til et bypass af dollaren og dens forudsætning for krigsøkonomien i efterkrigstiden. Vid også, at IMF via Bretton-Woods-aftalerne er en integral del af denne finansstrategi og dermed en del af den 'civile' finansmaskine, der skulle understøtte USA krigsøkonomi op - og så sandelig har gjort det. Det finder du heller ikke beskrevet i pressen.Intet dansk medie har formået at trække trådene mellem EU's og IMF's finansielle angreb mod Ukraine og NATO's krigsforberedelser i området. Ingen danske journalister evner eller tør nævne, at finanskrig altid fører til varm og blodig krig. Enten findes den slags journalister ikke længere, eller også er de blevet intimideret - det siges aldrig åbent - til at holde deres kæft. Så enten er de inkompetente, eller også er de kujoner. Huller i maskinen findes, men de er sjældne. Journalisten Michael Jalving fra Jyllandsposten har skrevet meget rammende ting. Men som ex-fløjer - ex-venstrefløj, helst-ikke-højrefløj og aldrig midterfløj, fløjtænkning er so-last-century! - er det underligt at konstatere, at den før så progressive (det herlige ord fra 70'erne og boomet af kulturmarxisme) avis, Information, er blevet lige så lam i roen som alle andre mainstream-sprøjter.Mediernes mundkurv, centralstyring - vi burde måske sige central-fodring, da direkte styring ikke altid finder sted, snarere indirekte styring - og/eller stupiditet i Vesten lige nu er skræmmende. Vi oplever en ny type blød totalitarisme, der er endnu mere besnærende og derfor endnu farligere end den typiske Pravda-propagandisme i den kolde krig eller i hvilket som helst old-school-totalitært regime uanset fløj. Den nye totalitarisme går ikke i støvler, hvis den kan slippe for det, og dens opdragsgivere, de store info-fabrikanter, der fodrer nyhedsbureauerne med regeringsvenlig spin-propaganda forklædt som facts, giver sig ikke til kende i det daglige.Det næste udsagn i mailen hænger direkte sammen med mediemekanismen og siger, at NATO konkluderer uden at der er sket en egentlig undersøgelse. NATO som er til enhver tid lydigt organ for Pentagon, den nye 'Globocop', som en journalist af en helt anden støbning end det ynkelige slæng her til lands, Pepe Escobar, udtrykker det i sin seneste fremragende artikel i Asia Times Online:Læs blot følgende citat - eller allerhelst hele artiklen: Enter Globocop NATO. Barely out of having its collective behind unceremoniously kicked by a bunch of mountain warriors with Kalashnikovs, the North Atlantic Treaty Organization is now fast "pivoting" - that same old Mackinder to Brzezinski game - to Russia. The road map will be put in place at the group's summit in early September in Wales.
Meanwhile, the MH17 tragedy is undergoing a fast metamorphosis. When the on-site observations by this Canadian OSCE monitor (watch the video carefully) are compounded with thisanalysis by a German pilot, a strong probability points to a Ukrainian Su-25's 30 mm auto-cannon firing at the cockpit of MH17, leading to massive decompression and the crash.
No missile - not even an air-to-air R-60M, not to mention a BUK (the star of the initial, frenetic American spin). The new possible narrative fits with on-site testimony by eyewitness in this now famously "disappeared" BBC report. Bottom line: MH17 configured as a false flag, planned by the US and botched by Kiev. One can barely imagine the tectonic geopolitical repercussions were the false flag to be fully exposed.
Malaysia has handed out the flight recorders to the UK; this means NATO, and this spells out manipulation by the CIA. Air Algerie AH5017 went down after MH17. The analysis has already been released. That begs the question of why it is taking so long for MH17's black boxes to be analyzed/tampered with.
Man skal være velorienteret i geopolitik og gearet til ægte journalistik for at følge med - ægte journalistik taler ikke ned, den gør os ikke til spædbørn eller gamle tanter, den kræver noget i takt med, at den tilbyder noget, og der ligger viden, research, substans og intelligens bag. Der lefles ikke for laveste fællesnævner og ovenfor går journalisten fx. ud fra, at vi har gjort vores hjemmearbejde og ved, hvad geopolitikkens fader Halford Mackinder har sagt og skrevet om 'the Heartland', det massive område, der strækker sig fra Lissabon til Vladivostok, det kontinentale kerneland, som Imperiet, her det britiske, for at være sig selv bekendt skulle dominere. Her fandtes alle ressourcer, der var værd at tale om, herfra kunne alle områder i øst og syd styres - nord og vest var allerede styret. Ejeren af 'the Heartland' var Universets Hersker, intet mindre.
Det irriterende ved den ide er blot, at der findes et land, der hedder Rusland, hvis bjørnekrop ligger og sover lige netop der. Derfor går der en lige linie fra et af det Britiske Imperiums hoveddogmer i 1800-tallet til Brzezinski-doktrinen om inddæmningen af Rusland og dermed også NATO's svinestreger i skrivende stund.
Propaganda-spam eller ej, så er det spot-on, at NATOS's generalsekretær konkluderer og placerer indiskutabel skyld hos modstanderne af Kiev-fascisterne og dermed og dermed også modstanderne imod NATO og USA. Og nu har briterne = NATO altså den sorte æske, som de frit kan manipulere med. Affæren var udtænkt som det Sarajevo-øjeblik, der veltimet i 100-års-jubilæet for udbrudet af 1. Verdenskrig (og samtidig med igangsættelsen af Gaza-massakren i øvrigt..), det falske flag, skulle starte endnu en storkrig.
NATO følger altså blot ordrerne fra US Deep State om at køre løs. Ikke noget med at se sig tilbage, for de ved godt, at der meget hurtigt kan komme oplysninger frem, der gør det svært at legitimere aggression og invasion med black-box oplysninger om at cockpittet blev beskudt af jagerfly fra det ukrainske militær, sammenholdt med skrogdele med 30 mm skudhuller. Der stod BUK-missil i spin-scriptet, og den kører man løs med uanset at det næppe har rækkevidden og at modstandsbevægelsen på ingen måde er i besiddelse af den slags gear ejheller specialuddannet personale til at affyre det - der skal 12-15 mands specialenhed til at affyre et af dem. Men den slags kan man altså slippe afsted med, for medierne spørger jo ikke militære eksperter om den slags, de æder bare nyhedsstrømmen fra bureauerne.
 |
Huller i skroget på MH17 svarende til 30 mm projektiler fra et jagerfly. De enten krænger metallet indad eller udad afhængig af, om projektilet kom udfra eller gik igennem indefra. Kabinetrykket faldt sekunder efter skudene og fik katastrofale følger for hele flymaskineriet. Dette er de oplysninger, som nu bliver forhindret i at fremkomme til offentligheden, og som vi derfor er nødt til at basere på fotos fra stedet, udsagn fra den første OSCE-medarbejder, der nåede frem til stedet samt en tysk pilots kendskab til tydningen af fx. dette billede. |
Så nu råber man op om sanktioner mod Rusland. Hvad man ikke fortæller er, at disse sanktioner er særdeles gennemhullede, det er ren symbolpolitik. Man fortæller heller ikke de konsekvenser, det vil få for de europæiske lande, og i hvilket grad det vil være et grotesk selvmål. Hvad er så meningen med den slags selvdestruktion?Meningen er bla. at drive en kile ind mellem Rusland og Tyskland. Har vi et deja-vu her? For hvad var det netop 1. og 2. Verdenskrig gik ud på? Det var just miskundelsens imperiums angreb på dets værste konkurrenter, dets potentielle ligemænd, Tyskland og Rusland. I første verdenskrig var det Zarens Rusland og det Tyske Kejserdømme, i 2. Verdenskrig var der ankommet nye zarer og kejsere, som i øvrigt begge var finansieret af Wall Street.Tyskland har i dag en omfattende handel med Rusland, og hvis først tyskerne bekender kulør og knytter sig til de nye finansielle alliancer og dermed går tabt for eurokrat-projektet, så er løbet kørt for vest-oligarkiet. Som Pepe Escobar udtrykker det 'exceptionalists don't do equality', de britisk-imperiale tankesæt udøvet primært af amerikanerne i dag tillader aldrig ligemænd på banen og vil gøre alt for at udrydde egalitet og ballance. Sådan tænkte, og sådan tænker Misundelsens Imperium.Tilbage til det første udsagn: Er den danske presse medvirkende til en forbrydelse, eller er det ikke lige stærkt nok at hævde? Overhovedet ikke, for det der foregår er endnu en big-scale forbrydelse mod menneskeheden. NATO's generalsekretær burde allerede nu sidde i Nürnberg-proces 2.0 sammen med amerikanske zionist-nazist-neocons, eurokrat-svindlerne, Wall Street finans-gangsterne, IMF-ditto, Blair-Bush-Netanyahu og hele banden. Det var i øvrigt den samme bande, der blev dømt for forbrydelser mod menneskeheden for ved et internationalt tribunal for et par år siden i Kuala Lumpur, Malaysia. Malaysia ... MH370 og MH17 ... hmm, tilfældigt? Ja for tilfældigheds-teoretikere vil alt være tilfældigt, og sammehænge og flabede spørgsmål er bandlyste, for eller bliver du kaldt for en k... du ved.Pressen, medierne er det stykke nødvendig software, der skal legitimere, at dødeligt hardware kan køres i stilling. Uden deres medvirken, ingen verdenskrig. Så det første, der SKAL ofres er sandheden. Og jeg er ligeglad med, om de ynkelige journalister vil hævde, at 'de skam ikke kunne vide det...'. Alt er frit tilgængeligt i dag med blot timers forsinkelse. De kunne jo starte med at orientere sig om, hvad deres kollega ved Asia Online skrev og dernæst, hvis de ikke troede deres egne øjne på grund af et midlertidig og provokeret udbrud af sund skepsis, tjekke alle hans kilder og oplysninger. Altså som et første skridt på at gøre det, de egentlig havde lært på journalisthøjskolen: at gøre deres hjemmearbejde.Journalistelever, der aldrig har hørt om geopolitik kan starte her:https://www.youtube.com/watch?v=b67OGUsQC44&feature=youtu.be