Viser opslag med etiketten propaganda. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten propaganda. Vis alle opslag

søndag den 27. november 2016

Syrien skal destrueres



af ChaosNavigator
USA VEDTOG PLAN FOR NO-FLY ZONE I SYRIEN DEN 15. NOVEMBER
MEDIERNE ER TAVSE.
GRUNDLAGET FOR NÆSTE FASE ER LAGT.

Dette sker samtidigt som alle uafhængige medier i den vestlige verden - som har afsløret de massive morderiske løgne om krigen mod Syrien - bliver udråbt som den vestlige verdens fjender og "Rusland''s agenter", og skal derfor gøres tavse.
Stilheden før stormen i medierne er som sædvanlig øreoverdøvende....og når stilheden bliver brudt kan du forvente, at ekkokamre af danske debile prostituerede medier vil hoppe med på teleprompteren fra USA med endnu vildere løgne om Assad og Putin, hjernevaske og forgifte dit sind i Neocon elitepsykopaternes og krigsherrernes favør, så at den manipulerede folkeopinion kan heppe på og 'legitimere' USA's angrebsmord som 'forsvar', krigsmodstandere bliver angrebet af de hjernevaskede 'anstændige', og mordet på Syrien, på syriske børn og kvinder, er 'frelse' og 'beskyttelse', alt imens elitepsykopaterne og krigsherrerne skider på både deres modstandere, myrdede ofre, og deres hjernevaskede kretinske nyttige idioter, mens de griner hele vejen til banken.....

Katastrofen kalder man "sejr' som man fejrer på vinstue eller foran plasma TV'ets spin (u)virkelighed, i spænding som glade grise højt 'moralsk' til hest og hygge, skål .....
.......medmindre du selvfølgelig er optaget af vigtigere ting som hygge, håndbold, øl, lykkepiller, I-pod, I-pad, patter, pop, pik, porno, Paradise Bordel, Vild med Dans(k), konsumer-koma, samtalekøkken, café coma-latte-kultur, computerspil, kokain, plasma-TV, und so weiter.....


Og de politisk korrekte som læser dette, er sikkert mere indignerede over tonen i dette skrift end de er over deres egen manglende indignation ved amerikanske missiler, klyngebomber, lugten af brændt menneskekød og skrigene af dødsrædsel før tusinder af børn og kvinder bliver myrdede...som de ikke ser, lugter eller hører..... ......................for vi skal 'hygge'


Beyond words insanity monstrøst groteskt...

Det har ikke ændret sig siden Mark Twain's dage.
”Statsmænd vil opfinde billige løgne, beskylde og bebrejde den nation som angribes, og mennesker vil stille sig tilfreds med disse samvittighedsdulmende falskheder. De vil omhyggeligt studere disse og nægte at undersøge ethvert modbevis; således vil de overbevise sig selv om at krigen er retfærdig, og takke Gud for den fortjente søvn man nyder, efter dette forløb af grotesk selvbedrag”
– Mark Twain

“Late in the day, on Nov. 15, one week after the U.S. elections, the lame-duck Congress convened in special session with normal rules suspended so the House could pass House Resolution 5732, the “Caesar Syria Civilian Protection Act” calling for intensifying the already harsh sanctions on Syria, assessing the imposition of a “no fly zone” inside Syria (to prevent the Syrian government from flying) and escalating efforts to press criminal charges against Syrian officials…
Most strikingly, the resolution calls for evaluating and developing plans for the United States to impose a “no fly zone” inside Syria, a sovereign nation, an act of war that also would violate international law as an act of aggression. It also could put the U.S. military in the position of shooting down Russian aircraft.”
http://thefreethoughtproject.com/media-silent-house-passes-no-fly-zone/#zL6eqJlvcGDy7hu6.99






Se også:
Kommende Mediecensur i DK Er Krigsforberedelser

søndag den 6. november 2016

VIDEO - Tusinder af Robotter gør dagligt Mennesker til Robotter


http://jennyp12.files.wordpress.com/2010/05/bravenewworld-heads.jpg


af ChaosNavigator



“De fleste folk er andre folk. Deres tanker er en andens mening, deres liv, en efterligning, deres lidenskaber, et citat”

- Oscar Wilde
You are the product of your conditioning, you are the product of your society, the product of propaganda, religious and otherwise. You repeat what others have said. ... full of the authority of others or of your own particular little authority, of your own knowledge. You are second-hand human beings, intellectually, emotionally.
- Jiddu Krishnamurti

Gurdjieff sagde engang i 20´erne, at der kun er få mennesker, der har en sjæl:
"Du fødes ikke med en sjæl, kun som et frø. Du er et løfte, en mulighed og et potentiale, som måske - og måske ikke, bliver et menneske. Du og andre er nødt til at skabe den rette grobund, den nødvendige jordbund og det rigtige klima for at frøet kan gro - for at Du kan gro. Ellers forbliver du blot en robot."


Fra nettet:


Den Tyske TV Arte kanal har publiceret, hvordan 'levende' anti-russiske robotter producerer automatiske anti-russsiske svar på internet på Facebook, Twitter, etc. så snart de finder nøgleord såsom 'Ukraine', etc. Det tyske firma for Robotics konkluderer, ar der er mindst 15000 software robotter som præsenterer sig selv som 'personer', 'bloggere' og 'kommentatorer'. Deres adresser kommer fra servere i Storbritannien. Robotterne har 'levende' sociale profiler med navne, billeder, aktiviteter, etc. som enhver anden person fra det virkelige liv i blogs, fora, sociale netværk, etc. Blot på Twitter er der 60.000 anti-russiske svar og beskeder dagligt fra disse bots, og sikkert mange, mange flere.
Disse trendsætter en tendens, som derefter bliver viral, og bliver selvforstærkende.

                              
                                ARTE -  Kort VIDEO med engelske undertekster
                                NB! Sæt undertekster til hvis de ikke er på automatisk.

 I den gigantiske daglige bølge af vestlig anti-russisk propaganda - og alt andet for den sags skyld -  er menneskers meninger programmeret af...robotter, som mennesker tror er mennesker.

Disse robotter gør mennesker til...robotter.
Menneskets psyke bliver formet i opinionsdannelse af robotternes 'meninger', som mennesker herefter indkorporerer som deres 'egne meninger', som i falskt selvbillede derefter internaliseres som 'selvstændige', 'vederhæftige', 'rationelle', 'selvindlysende', etc....oh, the gigantic irony...


Disse robotter er programmeret af programører i vestlige efterretningstjenester, som fører psykologisk krigsførelse mod egne og andres befolkninger (med det formål at forme DIN psyke til krig mod Rusland, hvad du skal tænke, mene, gøre, etc.). Efterretningstjenesters og robotters virke, som borgerne intet aner om, men hvis aktivitet gør psykopaternes og krigsherrernes mening til din 'egen mening'.


                            

Billedet foroven er bl.a. en henvisning til, at regeringer og efterretningstjenester vildleder, ikke kun eksterne fjender, men udfører propaganda og PSYOPS mod egne befolkninger via mainstream og sociale medier: Glenn Greenwald og NSA-Whistleblower, Edward Snowden, har dokumenteret, at efterretningstjenesterne bruger 'cyber magikere', der poster disinformation og falsk materiale på internettet, vildleder offentligheden, miskrediterer kritikere af regeringen, og bruger de sociale videnskaber og andre teknikker på den mest virulente måde for at manipulere on-line diskussioner og aktivisme. Det er hermed sandsynliggjort, at Operation Mockingbird aldrig sluttede, men muterede eksplosivt videre ind i den digitale tidsalder - se også nogle få disse chokerende afsløringer her, her, her, og her.


Information warfare for propaganda purposes also includes:
  • The Pentagon, Federal Reserve and other government entities using software to track discussion of political issues … to try to nip dissent in the bud before it goes viral
- Information Warfare: Automated Propaganda and Social Media Bots


Disinformationen fortsætter men internet reformationen har ændret dette for de som har trods, selvstændig tankegang, årvågenhed,og som er interesseret i almenvellet, sandhed, og retfærdighed (disse dissidenter, krigsmodstandere, friheds og sandhedssøgende mennesker, systemkritikere, m.m. kaldes ofte 'konspirationsteoretikere' af stockholmsyndromister, som blot repeterer dette udsagn uden de ved, hvorfra det kommer - i sig selv et bevis på Robot-effekten).

 

Se også:

TV-bedraget

Funktionel Dumhed - Er Du Psykopat Uden At Vide Det?


Facebook - STASI 2.0

 

Perception Management monumentalt mindfuck en masse af massemennesket, gennem tusinder af år...nu med robotter...som om vi ikke havde problemer nok med, at mennesket selv er en robot.



Er dine meninger ikke dine egne men en robots?



                                   ~ -------------------------------------- ~



Beslægtede artikler om dette emne:

"Journalister indrømmer at efterretningstjenester og reklamefolk dikterer massemediernes indhold"


"Mediet er ikke din ven"

"Tidligere CBS journalist forklarer, hvordan massemedierne hjernevasker befolkningen,


"Uddannelsesskade og Autoritetstro"



PS: Vi er i en situation, hvor de uafvidende ofre (kyllinger) – for krigsherrernes og elitens perception management – har internaliseret elitens verdensbilleder, i vidt omfang – indenfor politik, medicin, økonomi, jura, psykologi, m.m. – skabt af elitære tænketanke [dette er dokumenteret i vidt omfang, selv på BBC], hvis verdensbilleder er designet til at beskytte eliterne, som ofrene/gidslerne ikke tror eksisterer – alt imens gidslerne, de morderiske og selvmorderiske fanger i 1. og 2. stadie, samtidigt angriber de vågne mennesker (der befinder sig i det 3. stadie) som forsøger at befri dem, fordi gidslerne (kyllingerne), pensum papegøjerne, ofrene, foretrækker at forblive desensitiviserede overfor den ubehagelige virkelighed af deres eksistens”

Kyllingerne har ikke en chance, det har vi – alligevel handler de fleste som de blinde høns, nyttige farlige idioter, der forsvarer bødlerne, så det er værre end eksemplet med kyllingerne.' - se resten for uddybende forklaring om kyllingerne:
https://paradigmet.blogspot.dk/2015/12/konspirationer-og-kyllinger-en.html



Edward Bernays, Freuds nevø, ophavsmanden til PR, officielt benævnt faderen af spin og propaganda, udnævnt til en af de 100 mest inflydelsesrige amerikanere i det 20. århundrede, påvirkede politik og massepsykologien i en uhørt grad, bl.a. ansvarlig for at kvinder begyndte at ryge cigaretter. I 1917 etablereden den amerikanske præsident Woodrow Wilson "Committee on Public Information." Bernays, og andre arbejdede sammen om at påvirke den offentlige opinion henimod støtte til amerikansk deltagelse i Første Verdenskrig, som vist i Century of the Self. Disse teknikker er næsten perfektionerede idag, og medvirkende til, at de morderiske krige mod Jugoslavien, Irak, Afghanistan, Libyen, Syrien, osv (i en uendelighed) fik 'legitimitet', selv om det var fabrikerede gigantiske løgne. Se Professor Tim Anderson's video på 3 minutter her.



At leve, troende sig ‘fri’, alt imens psyken i generationer er omkalfatret til at acceptere et maskeret, men morderisk slaveri som ‘frihed’ anno 2015, er måske den sorteste eksistens, den ultimative hån mod friheden og livet selv Og det, at ovenstående fremstår som 'ekstremistisk' på mange - samtidigt med at destruktionen er langt værre end vi får at vide indenfor The Truman Show - er et udtryk for, hvor dybt patologien går, da konditioneringen og den uanfægtede allestedsnærværende kollektive psykopatologi har sat sig i menneskers psykiske knoglemarv, hvilket tjener det ahrimanske sorte væk fortræffeligt. Så længe 'Saurons og Sarumans' diabolske modus operandi er uanfægtet, vil verden ikke være fri, sand, etc. - og det at folk arbejder, mediterer, danser og hygger sig, osv. er fint, men næppe pointen, da elite-psykopaternes eksistens og morderiske modus operandi, ikke anfægtes af positivitet, dans, livsglæde, eller hygge.

Parafrasering og omskrivning af Krishnamurti:

You dance on the Titanic while it's on fire and heading for the iceberg, you party while the house is fire, dancing on a funeral pyre

Så længe krigherrerne og eliten opererer i mørket uden offentlighedens belysning, er det slaraffenland for dem, og de takker zombierne således:

"Vores brugbare forkvaklede indoktrinede kretiner - vi takker jer, og kunne aldrig have gjort det uden jeres fårede fedtmulede fætter Guf-agtige godtroenhed, jeres usvigelige tro på regeringer og autoritet, jeres bekvemmelige uvidenhed, jeres vantro og skepsis overfor dissidenter - som i takket være os kalder 'konspirationsteoretikere' - jeres frygt for frihed, etc...alt sammen noget foruden hvilket vi aldrig kunne have opnået vores magt. Vi takker jer.  Thx. Now, die, you useless eaters..."

torsdag den 1. januar 2015

Sandheden om løgnen - Krigene & kollektivt stockholm-syndrom



af ChaosNavigator








”Statsmænd vil opfinde billige løgne, beskylde og bebrejde den nation som angribes, og mennesker vil stille sig tilfreds med disse samvittighedsdulmende falskheder. De vil omhyggeligt studere disse og nægte at undersøge ethvert modbevis; således vil de overbevise sig selv om at krigen er retfærdig, og takke Gud for den fortjente søvn man nyder, efter dette forløb af grotesk selvbedrag”
– Mark Twain

"Enhver som pjækker fra arbejdet, ofrene, og de farer som hans folk må undergå er en kujon. Men ikke mindre er kujonen og forræderen, som forrår tankens principper til materielle interesser, som f.eks er villig til at lade magthaverne beslutte, hvor meget 2 gange 2 er. At ofre intellektuel integritet, kærlighed til sandheden, til nogen anden interesse, selv faderlandet, er forræderi. Når individet og sandheden - i slaget om interesser og slogans - er i fare for at blive deformeret, devalueret, og trampet under fode, er det vores pligt at modstå og redde sandheden; eller snarere stræben efter sandhed - for det vores højeste trosbekendelse"
- Herman Hesse


Kig engang på denne uhyre interessante tidslinje, der med indrømmelser og autorative dokumenter viser, hvilke intentioner og midler USA hele tiden har haft i sinde: destablisering Syrien indefra ved rekruttering, træning, og finansiering af terrorister, og således bruge den efterfølgende krise som påskud for intervention i Syrien (General Wesley Clark og Seymour Herhs’ udsagn er også indeholdt i den) – skrevet af den eminente analytiker, Tony Cartalucci:
US Planned Syrian Civilian Catastrophe Since 2007 – September 4, 2013, Land Destroyer Report

Og fra december 2014 - Something Strange About ISIS | New Eastern Outlook :


Fra en nylig konference (Terrorism and Religious Extremism):

"I Damaskus, blev det pointeret - af flere højtstående amerikanske ex-milltærfolk - at USA trænede mindst 3000 ISIS ledere i lejre i Jordan. Oberst Jim Hanke fra US Army Special Forces talte om dette. Evidensen for dette var fotografier fra militia ledere af døde ISIS-krigere PLUS deres identitetspapirer. En gruppe af 74 dræbte i kamp nær Kobani inkluderede Saudi-Arabere, Yemenitter, NordAfrikanere, 15 Ukrainere og 8 Tjetjenere.

Hvad der var overraskende, var manglen på nysgerrighed, hvordan disse krigere overhovedet var kommet ind i Syrien i første omgang. Jeg havde rejst gennem Libanon, blev samlet op af sikkerhed i lufthavnen og på vej til Damaskus, stoppet mange gange på militære checkpoints og udsat for 4 timers baggrundstjek på afsides grænseovergange. Selv inde i Syrien tog det timer at få adgang på trods af, at jeg bar et brev fra justitsministeriet.

Kort sagt, jihadister kan ikke bare gå gennem Libanon. Dette efterlader kun to muligheder; de rejser gennem Tyrkiet, noget som er indlysende, eller de modtager transit gennem Israel. En overfladisk undersøgelse af geografi i regionen efterlader kun to andre fjerntliggende muligheder. Den ene er, at de formår at krydse det Røde Hav som Moses eller de er fløjet ind på en måde, hvor de magisk passerer gennem lufthavnens sikkerhedskontrol, som er overvåget af Interpol, Amerikas Department of Homeland Security og NATO finansierede sikkerhedsstyrker.

Det antages, at enhver islamisk mand, der rejser alene eller sammen med andre, i transit mod Irak eller Syrien, er en terrorist. Jeg var bestemt udspurgt flere gange. Man kunne kun antage, at CIA måske havde brugt fly, som de bruger til at transportere narkotika eller torturofre, havde været "omdirigeret" med henblik på at bringe terrorister ind i Syrien og Irak. Der er helt sikkert rapporter af umarkerede fly, som flyver ind og ud af Mosul trods af, at amerikanske kampfly og opsnapningsfly opretholder, hvad de hævder er et "kvælertag" på luftrummet i regionen.

Syriske embedsmænd udtrykker deres egne mistanker om ISIS. Selvom det ikke er offentligt talt om, er de af den opfattelse, at amerikanske og israelske rådgivere rådgiver ISIS. Baseret på en analyse af ISIS taktiske evner og deres tilsyneladende adgang til sikker kommunikation - let blokeret af USA, hvis de ønskede det - er disse overbevisninger er ikke uden fundament. Kort sagt, ikke alle kan betjene komplekse amerikansk-byggede mobile kanoner eller pansrede køretøjer. ISIS synes ikke at have noget problem med dette eller vanskeligheder ved at erhverve Stinger-missiler til at nedskyde fly også.

Det hævdes, at disse missiler flyttes fra Libyen gennem Sinai og på en magisk måde hopper over Israel. Mærkeligt at ingen (af disse våben) syntes at finde deres vej ind i Gaza som det fremgår af sidste sommers israelske luftangreb

Et centralt område i, hvad der synes at være et stiltiende samarbejde mellem "islamisk stat" og NATO, nemlig Tyrkiet, ses i plyndringen af Syrien. Som med Libanon, fastholder Tyrkiet velforsvarede grænser. Men der er mere end tilstrækkeligt bevis for, at når som helst, at ISIS flytter til et område af Syrien eller endda Irak, er tyrkerne er ikke langt bagefter. Ligesom græshopper, er strømme af tunge lastbiler, ingeniører, udstyr, modtaget af ISIS, stjæler alt af værdi og flytter det forbi grænsen ind i Tyrkiet, en grænse, som flygtninge tilbringer dagevis at vente med at passere. Men hundrede tunge lastbiler, der transporterer en syrisk bil samlefabrik er i stand til at forhandle med den tyrkiske grænse uden en eneste anfægtelse.
.
På samme måde har hele banker, kontanter, computer systemer, hvælvinger, alle gjort turen til Tyrkiet, efterfulgt af endeløse antikviteter, der finder vej ind i auktionshuse i London, New York og Paris. Medmindre ISIS er inficeret med en altruistisk kærlighed til alle tyrkisk ting, er det rimeligt at antage, at de er i det sammen, og deler byttet. Som ISIS er en navngivet "terror organisation" af både USA og EU, er enhver person eller organisation, der er involveret enten direkte eller indirekte, uanset gennem hvor mange hænder i handel, er de skyldige i "materiel støtte til terrorisme." For en stat , som Tyrkiet, udgør sådanne krænkelser nødvendiggørelse af sanktioner. For en person, det være sig en London kunsthandler eller tysk værktøjsmaskine-fabrikant mægler, bør den typiske straf involvere udlevering, tortur og gulag fængsel.

I stedet profiterer amerikanske og europæiske krigs-profitmagere åbentlyst i handel med ISIS, uden frygt for sanktioner eller at det almægtige Office of Foreign Asset Control bliver involveret. Dette 'fix' er naturligvis arrangeret - plyndrede byer, plyndrede museer, plyndrede banker, alt skal deles, så længe politikerne får deres del af kagen.

At sige, at der er noget mærkeligt ved ISIS er måske den største underdrivelse. Kan vi kalde dem "den ikke så Islamiske stat?«. Hvad de synes at have, er venner, mennesker, der giver dem efterretninger, hjælp, satellitfotos, mennesker der træner dem til at betjene komplekse amerikanske våben, mennesker, der hyrder deres personale rundt som diplomater. Hvad de også har, er samarbejdspartnere, partnere, der klart er hævet over loven. Hvem har den slags indflydelse?"
http://journal-neo.org/2014/12/31/something-strange-about-isis/


Og fra den excellente analytiker, Tony Cartalucci:


December 17, 2014 (Tony Cartalucci - NEO) - It was reported recently that Germany's broadcaster Deutsche Welle (DW) investigated what turned out to be hundreds of trucks a day carrying billions of dollars in supplies, flowing into Syria and directly into the hands of the so-called "Islamic State" (ISIS). ..DW's report does not implicate merely Turkey in aiding and abetting ISIS, but exposes the fact that ISIS' supply lines lead from within NATO itself - in other words, ISIS is a creation, perpetuation, and agent of NATO......Contrary to Western propaganda, Al Qaeda was intentionally organized and directed by the US, Saudi Arabia, and Israel to engage in a regional confrontation aimed at Iran and its powerful arc of influence. Exposed by Pulitzer Prize-winning journalist Seymour Hersh in his 2007 article, "The Redirection: Is the Administration’s new policy benefiting our enemies in the war on terrorism?"

-ISIS' Bloody Footprints Lead From NATO Territory http://landdestroyer.blogspot.dk/2014/12/isis-bloody-footprints-lead-from-nato.html

ISIL completely fabricated enemy by US: Former CIA contractor
Former CIA contractor Steven Kelley says that the ISIL terrorist group is a completely fabricated enemy created and funded by the United States.
http://www.presstv.com/detail/2014/08/28/376913/isil-completely-fabricated-enemy-by-us/

Talløse analyser, anomalier, observationer, rapporter, filmmateriale, vidneudsagn, m.m. indikerer alt I alt følgende; USA og Vesten tilpasser efterretninger til de mål man allerede har sat sig for at nå, opildner, skaber, og støtter en falsk opposition (‘oprørere’ I form af Al-Nusra, Al-Qaeda, støtte til ISIS fra Saudi-Arabien, Tyrkiet, efterretningsorganer fra vesten, m.fl.), der begår uhyrlige angreb på befolkninger – og Vesten påberåber sig R2P (responsibility to protect) for at retfærdiggøre yderlige vestlige angrebshandlinger, som man allerede har planlagt fra starten.

Klassisk hegeliansk dialektik = man skaber selv problemet, sprøjter det ud i medierne, får en reaktion fra offentligheden, og implementerer den ‘løsning’ man planlagte på forhånd. Godtroende og naive danskere, der mener sig "informerede", er prima fæ som hopper direkte på limpinden, alt imens sådanne operationer, hvor man beskylder fjenden for det beskidte arbejde man selv har udført under falsk falg, er talløse og har foregået i umindelige tider.

Hvis pro-krigspolitikere og såkaldte journalister I DK er uvidende om, hvad som virkeligt foregår I spillet mellem USA og Syrien – at Al-Qaeda og Al Nusra og ISIS er vestligt-støttede, at de bliver brugt som rambuk af NATO, som udenlandske proxy-krigere, etc. – er de inkompetente, inhabile, naïve, godtroende, og følgagtige nyttige idioter.

Hvis de til gengæld er informerede, og handler på trods af sandhedsprincipper, er de degenererede, afstumpede, følgagtige og kyniske som ind I helvede – der er simpelthen tale om radikalt brud på internationale love og konventioner.

Hvadenten det er det ene eller det andet: I begge tilfælde er der tale om en så stor grad af uforsvarlighed, at statsmagten ikke forvaltes I hht. til dens egne mest basale og lovbundne principper, folkerepræsentation, internationale love, etc.

Og I så fald har FE (Forsvarets Efterretningstjeneste) muligvis også et forklaringsproblem; hvis FE ikke kender til sandheden om Syrien og Irak, har de enten 1) et kompetenceproblem – eller I modsat fald; hvis de kender til sandheden, uden at underrette regeringen, er de 2) købt og solgt eller 3) sandfærdige, men bundet på hænder og fødder af tavshedspligt (medmindre en ny Frank Grevil springer ud på almenvellets vegne), og så har regeringen, rigsrevisionen og folketingets kontroludvalg, et forklaringsproblem. I ALLE tilfælde er der tale om et gigantisk forklaringsproblem – der er ingen vej udenom!

Hvis du ikke har dine fortolkninger på plads og kender til sandheden, vil du nemt blive offer for flere manipulationer.

Mainstream salonfæhige kritiske intellektuelle VS politisk ukorrekte dissidenter, lever altså i parallel-verdener, hvor forskellige narrativer mht. mange historiske afgørende begivenheder ikke begge kan være sande. Enten havde Irak masseødelæggelsesvåben eller ej, enten var Syriens regime ansvarlig for det kemiske angreb eller ej, enten støttede USA, Europa og Mellemøstlige lande Al-Qaeda terrorister aktivt i Syrien eller ej, etc...

Når dokumentationen findes i et omfang, der dementerer pensum-skadede akademikeres og journalisters tilfældighedsteori og usande kausaliteter, er afvisning eller uvidenhed lig med nyttig idioti, Stockholmsyndrom, Komiske Ali, eller det der er værre.

Journalister, opinionsdannere, politikere og intellektuelle, som pure afviser vestlige false flags, m.m., og argumenterer imod det, bliver de facto medvirkende til historieforfalskning, negligering af evidens, og bliver – bevidst eller ej – medvirkende til hvidvaskning af usande kausaliteter og falsk alibi for politisk højkriminelle og morderiske forbrydelser af en art, der kun kan betegnes, ultimativt, som forræderi mod sandhedsprincipper, historien, og hele nationers befolkninger.

‘Massemedierne, den 4. statsmagt, er den eneste af vore institutioner, der fungerer uden noget form for effektiv demokratisk kontrol [i teorien, ikke i praksis], idet enhver form for uafhængig kritik vendt mod den, ethvert forsøg på at skifte den ud, aldrig når en større offentlighed, ganske enkelt fordi en sådan kritik ikke har nogen chance for at blive udsendt i stor målestok.’
– Paul Virilio, “Krigen, byen og det politiske”, 1994

Men internettet har ændret dette, og forståelsen af dette, er beskåret de mennesker, som er årvågne vel at mærke, og som skriver og er bevidste om substans, som er interessede i andre end sig selv, og som er med til at afsløre usandhed, bringe løsninger, etc.

Spørg ikonet Richard Stallman f.eks. (man kan næppe finde en mere kvalificeret mand end ham), eller Julian Assange om Facebook, Google, Yahoo, som er spionværktøj for CIA. Eller spørg excellente ex-CIA dissidenter såsom Ray McGovern, Robert David Steele, m.fl. om historikken af statsterror, som du ikke kan læse i Berlingske eller Politiken.

Det er også internet-renæssancen/den 5te statsmagt selv, der har afsløret, at Facebook bliver brugt som superbt dataminerings- og overvågnings-værktøj for CIA, NSA, at massemedierne udelader eller manipulerer, m.m. Enhver årvågen person in the know ved dette!

Richard Stallman on Facebook (RT)

Det er internet-renæssancen, som har været afgørende for eksponeringen af de højkriminelle fraktioner i det millitær-industrielle komplex – som ustraffet var medvirkende til krigen mod Irak, Afghanistan, Libyen, og nu Syrien, talløse covert operations og statslige false flag operationer, m.m.m.

"Løgnen kan kun opretholdes, så længe staten kan skærme folk fra de politiske, økonomiske og/eller militære konsekvenser af løgnen. Det bliver således af afgørende betydning for staten at anvende alle sine beføjelser til at undertrykke uenighed. Sandheden er den dødelige fjende af løgnen og derfor er sandheden statens største fjende.”
– Nazi-Propaganda Minister Joseph Goebbels

Det er internet-renæssancen, der har gennembrudt – og stadig gennembryder – den ‘Goebbelske firewall’ - og heri består den største trussel mod krigsherrerne, eliten, etc:

The Net Is Mightier Than The Sword – James Corbett at TED Talks
Since the rise of the internet people have changed from mere audiences into authors and editors. With pieces of technology small enough to fit the whole world into your pocket, a revolution might be on its way. The net is now mightier than the sword. This presentation was delivered at the TEDxGroningen conference in the Netherlands on November 20, 2014.
https://www.youtube.com/watch?v=i05m8w7rD_4

The Internet Reformation - The Revealer of Truth and Lies
It’s a known fact that the Worldwide Internet is the new Gutenberg Press
of the World. Everywhere the Internet has become established which is now
most of the World, it has provided instant access to an incredible amount of
information from esteemed authors and researchers, facts that are
showing the Major Mass Media’s narratives and stories to be largely
false.. The Internet is now producing incredibly astute researchers that
are sharing facts gained through their individual efforts, but the group
sharing is producing a whole new Internet related Worldwide sport of
“crack the criminal conspiracy”.
http://www.veteranstoday.com/2014/12/16/what-if/

Internet 2014: The Year Propaganda Came Of Age
But there is a reason why such a large ‘industry’ has developed on the web with people writing articles that don’t say what the mass media say. That reason for is, obviously, first and foremost that not everybody believes whatever they are told. The problem is equally obvious: not nearly enough people are being reached to make a true difference, and to question the official narratives.
There are many people in the blogosphere who are many times smarter than the people who write for the mass media, and that’s a very simple and hardly disputable fact that needs to be recognized.
http://www.theautomaticearth.com/2014-the-year-propaganda-came-of-age/

US Government has prepared a "Patriot Act" for the Internet
The Future of the Internet: Lawrence Lessig, Joichi Ito and Phil Rosedale - The full video can be found here. Lawrence Lessig claims that the US government has prepared a type of Patriot Act that is in place should a major security event occur, a 9-11 type event. And just like the Patriot Act contains all sorts of new restrictions there is the fear that this I-Patriot Act will have many restrictions and laws that will limit the way the Internet is used: https://www.youtube.com/watch?v=on4DPpN7GwQ


Vi er inde i en fase, hvor hedonistiske uvidende naive DK-lemminger i The Truman Show bliver overvåget og datamineret via Google, Gmail, Youtube, Yahoo, deres fotos på Facebook bliver lagret i biometriske databaser, etc. – og alt imens de er optaget af Vild Med Dans(k), Svanekøkken, Ipod, Ipad, pat, porno, alko-koma-soma, lykkepiller, etc. i konteksten af hedonisme, dekadence, og narcissisme, etc., er millioner af mennesker flygtet fra Syrien på baggrund af en løgn og falsk flag terrorisme, noget som med meget stor sandsynlighed vil ende med en storkrig. Diplomatiet er spil for galleriet, da dette har været planlagt i lang tid.

Og lemmingernes hedonisme, narcissisme, uvidenhed, godtroenhed, naivitet, apati – og ikke mindst vantro overfor påstandene fremført i denne og andre artikler – tjener krigsherrerne og eliten godt.

Og hvordan ved vi alt dette? Gennem kontrasten af hvad massemedier dækker/ikke dækker VS den dokumentation vi får at vide via internettet selv. Nogle danskere har udtalt, at de kun læser danske aviser, for at studere løgnene og manipulationerne. Det er det som er betydningen af internettets magt, når det er bedst, og at det gennembryder den ‘Goebbelske’ firewall.

Den 4. statsmagt, massemedierne er således kontrolleret på Goebbelsk vis i USA, og i mange andre lande, og er derfor død.

Her i DK er det måske værre, for pga. autoritetstro overfor staten og medierne, er mange mennesker (mis)informeret af tandløs impotent journalistik – og er derfor slet ikke kritiske, og de behøver ikke en fårehund, da de i lykkelig uvidenhed stiller sig skeptiske overfor denne artikels indhold f.eks.

Vi behøver ingen fårehund, da vi er vores egen fårehund, og arkitekterne bag statsterror, krigene, overvågningen, Big Pharma, m.m. må grine deres røv i laser, da mange borgere – pga. den internaliserede fårehund – er uvidende, og massemedierne er enten løgnagtige, følgagtige, uvidende, eller uddannelses-skadede, grænsende til Stockholm-syndrom eller Komiske Ali, hvis de endnu engang tror på løgnen om krigen f.eks., og har dermed svigtet.

Den Hvide Rose, måske det største ikon for fanebærere af civil courage og ulydighed i det 20 århundrede:

‘En dag kom jeg forbi mindetavlen for Sophie Scholl i Franz Joseph Strasse, og da så jeg, at hun var fra min årgang, og at hun blev henrettet samme år, som jeg begyndte hos Hitler. I det øjeblik forstod jeg, at det ikke er nogen undskyldning, at man er ung, men at man måske også havde kunnet finde ud af visse ting’….Traudl Junge er selve sindbilledet på størstedelen af det tyske folk under 2. verdenskrig, som nok anede, men ikke havde fuld vished og i hvert fald undlod at opsøge viden, som kunne have foranlediget til stillingtagen og dermed afstandtagen. I stedet valgte den da 22-årige Traudl trods advarsler fra familie og venner at søge jobbet som Hitlers sekretær, valgte at være ung, tøset, yndig, uvidende”
- Sophie Scholl – Den Hvide Rose

I vore dage er “ung, tøset, yndig, uvidende” på mange måder lig med hygge, øl, lykkepiller, I-pod, I-pad, patter, pop, pik, porno, playstation, Miley Cyrus, Paris Hilton, Paradise Hotel, Vild med Dans, konsumer-koma som soma, samtalekøkken, café kusse-latte-mentalitet, plasma-TV, ligegyldighed, und so weiter. Med andre ord; en excessiv egocentrisme, narcissisme, tankeløs hedonisme, uvidenhed, apati, brutalisering af følelseslivet, tab af kritisk tænkning og historiebevidsthed, degeneration af det intellektuelle, forherligelsen af afstumpelsen, pensum-papegøjeri, følgagtighed, autoritetstro og lydighed, uddannelsesskade, m.m.m.

På bekostning af sandhed skal staten og medierne sørge for, at folk selvfølgelig skal have det ‘hyggeligt og godt’ i lykkelig uvidenhed. Man bør tænke godt og grundigt over, hvem som drager fordel af denne uvidenhed, og hvem som bliver skadet, da det ‘ikke er nogen undskyldning, at man er ung, men at man måske også havde kunnet finde ud af visse ting… at opsøge viden, som kunne have foranlediget til stillingtagen og dermed afstandtagen.’

Dette gælder ‘Krigen mod Terror’, Big Brother, Big Pharma, Big Banks, Syrien, massemediernes censur, det gjaldt Irak, Afghanistan, Libyen, frihedsrettigheder, m.m.m.

Så længe mange blot er optagede af salon-fæhig, dekadent, hjernedød Café-Kusse-Latte Kultur, i Berlingske- og Politiken-forsider, såsom ‘Tips om hvordan du stadig kan høre lyden fra TV når du spiser chips’ og lign., er der ingen fare for, at borgerne/slaverne vågner op.

Internet er den nye Gutenberg-reformation….så længe det varer...for dem som er opmærksomme....

Jeg er bange for, at danskerne – Hr. og Fru. Hakkebøf, værende ufatteligt naive, uvidende og troskyldige – først fatter radikaliteten af det, som er foregået historisk meget sent i processen.


Også mange kritiske intellektuelle, endda visionære intellektuelle filosoffer, m.fl. kender ligeså lidt til hvor dybt the rabbit hole går, som almindelige borgere ang. deep politics, falsk flag statsterrorisme, m.m., hvilket betyder, at en specialiseret Habermas, Derrida, eller Bauman, kan have ligeså lidt bevidsthed om disse årsagssammenhænge, som menigmand Jensen. Dette er lykkedes pga. statens hemmeligholdelse, massemediernes manipulation og svigt, udeladelser i pensum, compartmentalization og stratificering af viden, flokdyrsmentalitet, autoritetstro, etc. Mange akademikere, kritisk tænkende og intellektuelle er derfor ligeså uvidende om statslige terror-operationer, som Hr. og Fru. Hakkebøf.

Det har været muligt at skjule mange signifikante nøglebegivender i mange årtier, som f.eks. påpeget i denne eminente artikel:

Daniel Ellsberg: “Secrets … Can Be Kept Reliably … For Decades … Even Though They Are Known to THOUSANDS of Insiders

Mange konkrete årsagssammenhænge er således ikke sat på landkortet/den kollektive bevidsthed hos mange mainstream kritiske intellektuelle, hvis postulerede årsagssammenhænge i disse henseender, enten er overfladiske, delvise, udeladende, eller direkte usande. Vores radar er i mange henseender defekt – vores forståelse og historiebevidsthed delvis eller fejlagtig. Og fornægtelse af viden om dette implicerer, at disse mainstream kritiske intellektuelle i værste fald forbliver nyttige idioter, gatekeepers, hvilket er vanvittigt.

Governments from Around the World ADMIT that they Carry Out False Flag Terror

Oftest vil sandhedsværdien af påstande, som forekommer for u-trolige blive betragtet som lav af mange mennesker. For journalister, ikke nødvendigvis pga. loyalitet overfor en bestemt redaktionel linjes krav om ”vederhæftighed” eller frygten for kollegial stigmatisering. Og generelt ikke fordi ræsonnementerne, der leder mod konklusionerne, nødvendigvis betvivles som ulogiske eller efterprøves (det når sædvanligvis ikke engang så vidt) – men fordi de simpelthen forekommer for negative, for uvante, for uoverskuelige, for trættende, for ubekvemme, etc. Og når man f.eks. ridser indholdet af nærværende artikel op for bekendte, venner, familie, m.fl., bekræftes den (stereo)typiske reaktion i Hobbitland DK: Efter det indledningsvise splitsekund af studsen og vantro kommer reaktionen prompte, og rationaliseringerne affyres pr. refleks:

”Massemedierne/Økonomerne/Politikerne ved jo nok, hvad de gør, de er jo uddannede informerede mennesker”, ”Det er nok ikke så slemt”, ”De danske aviser har ikke skrevet om det – ergo er det løgn”, ”Dine kilder passer ikke”, ”Det er ude på overdrevet”, “ekstremt”, “umulig”, etc. – medmindre modtagerens uimodtagelighed, ligegyldighed og metaltræthed over for informationsbombardementet af generelle negative nyheder er sat ind for længst til, at det har nogen interesse (hvor den uformulerede danske følelse oversat ville være: ”Det er for kedeligt”).

Følgende citat – taget fra den fremragende essayserie om journalistikkens vilkår skrevet af Carsten Jensen i Information – kan til dels bruges som plausibel forklaring på apatien og vantroen over for den forfærdende kynisme, som tidsånden udviser:

”En ubekvem sandhed kan fratage livet mening, en løgn give det mening. Ingen har lyst til at høre, at de er blevet bedraget, og at de ikke er herrer over deres eget liv. … Sidst af alt ønsker vi at blive konfronteret med kravet om at opgive en livsstil, vi har kæmpet hårdt for at opnå. Livet er forvirrende nok i forvejen, en daglig kamp, som ikke gør os specielt åbne over for ubekvemme sandheder med dramatiske konsekvenser. Der findes som altid en sikker løsning på problemet med de ubekvemme sandheder. Dræb budbringeren. Fyr ham, ignorer ham, undergrav hans troværdighed eller fortæl ham, at han er stor fortæller, men en ringe journalist.”

Citatet er sigende, for det er ingen overdrivelse at pointere, at det også kan overføres som en psykologisk forklaring på mange menneskers uimodtagelighed overfor påstande om det milltær-industrielle-teknokratiske komplex, massemedierne, og regeringers forbrydelser, på trods af at dokumentation er forelagt.

Et illustrerende citat i denne sammenhæng, kan kaste lys over årsagen til skepsis, samt trygheden ved det familiære:

“Hvis et menneske præsenteres for et faktum, som går imod dets instinkter, vil det undersøge det grundigt, og nægte at tro på det medmindre bevisbyrden er overvældende. Hvis det på den anden side præsenteres for noget der tillader en grund til at handle i overensstemmelse med dets instinkter, vil det acceptere det uden det mindste bevis’
– Bertrand Russell

Russels udsagn er ligeså gyldigt, hvis man erstatter ordet “instinkter” med følgende ord i denne omformulering:

‘Hvis et menneske præsenteres for et faktum, som går imod massemedierne, massemedierne, autoriteten, lægen, regeringen, det ‘almene’ verdensbillede, etc., vil det i bedste fald undersøge det grundigt, og medmindre bevisbyrden er overvældende, vil det nægte at tro på det. Hvis det på den anden side præsenteres for noget der er i overensstemmelse med uddannelsen, massemedierne, autoriteterne, regeringen, det almene verdensbillede, vil det acceptere det uden den mindste bevisførelse.’

Man kunne fremsætte den påstand, at frygten for ‘Stasi-Nazistaten’ kun hører til i den udannede, uvidende, ‘konspiranoide’, og forskrækkede del af befolkningen – med dertil hørende naive halvskolede røverer – men det er evident, at dette slet ikke er tilfældet, snarere tværtimod, og derfor ligger naiviteten og fordommene snarere hos de uinformerede, de nyttige idioter, de følgagtige og autoritetstro.


Det er en dyd at være skeptisk og rationelt anlagt, men selv i de tilfælde, hvor intelligente mennesker er blevet præsenteret for exceptionelt kompetente og overbevisende analyser, er der mange, som afviser sandheden. Et af verdens største ugentlige nyhedsmagasiner, Newsweek, publicerede i august 2009 en meget signifikant artikel, der på baggrund af sociologiske grundige undersøgelser forklarer, hvorfor mennesker i stor skala vedbliver med at tro på løgn som sandhed, selvom de er blevet præsenteret for bevisbyrde om det modsatte.

Det er altså nødvendigvis ikke manglende intelligens eller rationalitet, som er årsagen til den manglende erkendelse, revision, indrømmelse, etc., men snarere, at den manglende åbenhed overfor nye opdagelser — uanset hvor rationelle og indlysende – udgør den refleksmæssige hindring for det mentale kvantespring, som for langt de fleste er svært at foretage. Dette er historisk attesteret til fulde indenfor alle områder af viden.

Det er ofte attesteret, at den psykologiske barriere i form af kulturel hypnose, vantro, følgagtighed, og identifikation med det vante, udgør skyklapper der hindrer udsynet til nye sandheder. I denne kontekst er det sandsynligvis også den største hindring for de fleste menneskers modtagelighed overfor potentielt høj sandhedsværdi af nærværende artikel, idet konditionering og rigid identifikation med institutionernes og massemediers socialisation, ideologier, m.m. er faktorer som blokerer for ny information, der kunne revidere den hidtidige status quo.

Perceptionsstyring, imitation, vigtige kollektive psykologiske barrierer, comfort zones, flokdyrsmentalitet – at mennesket, kollektivt og individuelt, er prisgivet konditionering og perception management i en uhyggelig grad, og at det irrationelt imiterer/reproducerer omgivelserne, er attesteret ved Solomon Aschs eksperimenter allerede i 50erne, Stanley Milgram i 60erne, Stanford fængselseksperimentet i 70’erne, og i nyere tid ikke mindst af Adam Curtis prisbelønnede serie af BBC-dokumentarer,specielt The Century of the Self og The Power of Nightmares, Scott Nobles serie af dokumentarfilm, specielt Psywar, og ikke mindst Howard Blooms ypperligst mesterlige artikel ‛Reality is a Shared Hallucination‛, for blot at nævne nogle få.

Men at gennemskue begreber, faktorer og årsagssammenhænge, som ikke står i pensum på statskundskab, medicin, fysik, m.m. kræver en proaktiv selvstændig trods, observation og logik, dannelse og selvuddannelse. Problemet er, at mange ting som internet renæssancen har afsløret, simpelthen er for voldsomt historie-revisionistiske og provokerende i forhold til det “alment accepterede” verdensbillede, og går derfor imod mange ting som regnes for ‘sikker’ uantastet viden iblandt den mentalitet man (nedsættende eller ej) kan kalde ‛pensumpapegøje-mentaliteten‛ – hvis uddannelse, dannelse og socialisation er blevet prægede af et anglo-amerikansk eurocentrisk universitetspensums selektive optagelse af det, som formenes at være sikker viden (videnskabeligt, politisk, historisk, økonomisk, etc.). Men som historisk kan vise sig, og ofte har vist sig at være censur, udeladelser, fejl, ‛uddannelsesskade‛, historieforfalskning, perception management, kontrol, indoktrinering, magtinteresser, m.m.

Vejen frem er at ‘deprogrammere’ sine dannelses- og uddannelsesskader ved observationer, logik og selvstudier, som mange akademikere f.eks. allerede har gjort. Men da dette er angstprovokerende for fangerne i Platons Hule at høre, er reaktionen oftest vantro, latterliggørelse, angst, aggression og irrationel kritik – en kritik der kan vise sig at være fatal i favør for Stockholmsyndrom og bødlernes fortsatte videnskabelige, økonomiske, politiske, og mediemæssige monopolisering. Men alt dette er krævende, så lad os hellere forblive i lykkelig uvidenhed, livet er kort, ‘hvad kan jeg gøre?’

Alternativet er at forblive i mørket som et menneske, der levede og døde i det 21. århundrede, men ikke fattede dybere baggrunde pga. kognitiv dissonans, hvad, hvem, hvor, hvorfor, etc.

Man kan lade hånt om alle disse ovenstående magtfaktioner, men det ironiske er, at de vil påvirke dit liv,(og har påvirket dit liv), din families liv, din socialisation, din uddannelse, dine tanker, etc., hvad enten du ved det eller ej.

Du kan lade hånt om det, være uvidende, men du kan være sikker på, at de magtfaktioner, som du er uvidende om, ikke desto mindre vil påvirke dit liv. Tankevækkende.

At leve, troende sig ‘fri’, alt imens psyken i generationer er omkalfatret til at acceptere et maskeret, men morderisk slaveri som ‘frihed’, er måske den sorteste eksistens, den ultimative hån mod friheden og livet selv.



Kyllingerne – en mefistofelisk parallel til mennesker:

Der dræbes 800 millioner slagtekyllinger i Storbritanien hvert år. De er avlet til at vokse særligt hurtigt, og ofte dør de, fordi deres hjerte og lunger ikke kan holde trit med deres krops hurtige vækst.

Nogle har forslået ”The Blind Chicken’-solution. Kyllinger der er blevet blinde pga. uheld har muligvis udviklet sig til en stamme af laboratorie kyllinger, der ikke længere har noget imod at blive stuvet sammen så meget som normale kyllinger.
Man overvejer at bruge blinde høns i fødevareproduktion, som en løsning på problemet med tætpakkede kyllinger i fjerkræ industrien. Det ville være mere humant at gøre høns blinde, end dem der kan se – hævdes det.

Men senest, er der foreslået et nyt system til masseproduktion af kyllinger, hvor dele af fuglenes hjernebark fjernes, så de ikke oplever rædslerne ved deres omgivelser. Det er den “hovedløse kylling ” som løsningsmodel.

Dette ville indebære fjernelse af kyllingernes hjernebark, så at deres sanseperceptioner hæmmes, så at de kan blive producerede under meget tætpakkede forhold uden at opleve den associative stress, der normalt følger med tætpakkede forhold. Hjernestammen vil fortsat være intakt, så at de homeostatiske (ligevægtsbalancerende) funktioner kan fortsætte. Da de vil være ophængte i høje lodrette strukturer som holder dem på plads, dvs. ubevægelige, vil elektriske chok sørge for muskelvæksten, så at kyllingernes vækst kan fortsætte som ‘normalt’

Grunden til dette forslag er tiltagende efterspørgsel på kød og specielt dette:

“for at forbedre kyllingernes velfærd ved at desensitivisere dem overfor den ubehagelige virkelighed af deres eksistens”

[Er det i øvrigt derfor, at DR ikke må sende for mange ‘negative nyheder’ om udlandet til danskerne?]









Og videre:

“After this “desensitisation”, the chickens could then be stacked into huge urban farms with around 1,000 chickens hooked up to each large vertical frames — a little like the network of pods the humans are connected to in The Matrix.




Læs resten her i Wired


Kyllinge-parallellen blegner således ved siden af den virkelige verden, hvor millioner af mennesker går til grunde pga. en psykopatisk elite, men vanviddet er, at godhjertede uddannelsesskadede autoritetstro mennesker beskytter de selvsamme mennesker som dræber dem for magt og profit (Big Pharma, False Flags, omstyrtning af samfund ved false flags, invasioner, krige,etc).

DK-Hobbiter er måske lidt undskyldt, da vi qua vores troskyldighed ikke er skikkede til at forstå det, men således bliver vor vantro og skepsis, noget som tjener eliten godt.

Det er værre end Stockholmsyndrom, for dér ved gidslerne i det mindste, at der er en gidseltager.

Vi er i en situation, hvor de uafvidende ofre (kyllinger) – for krigsherrernes og elitens perception management – har internaliseret elitens verdensbilleder, i vidt omfang – indenfor politik, medicin, økonomi, jura, psykologi, m.m. – skabt af elitære tænketanke, hvis verdensbilleder er designet til at beskytte eliterne, som ofrene/gidslerne ikke tror eksisterer – alt imens gidslerne samtidigt angriber de vågne mennesker som forsøger at befri dem, fordi gidslerne (kyllingerne), pensum papegøjerne, ofrene, foretrækker at forblive desensitiverede for eksponeringen af den ubehagelige virkelighed. Kyllingerne har ikke en chance, det har vi – alligevel handler de fleste som nyttige farlige idioter, der forsvarer bødlerne, så det er værre end eksemplet med kyllingerne.


Og den episke perverse ironi er: De godtroende ofre og benægtere angriber de mennesker som ønsker at befri ofrene, mens de forsvarer eliten pga. uvidenhed – selvom benægterne bliver angrebet af de samme eliter, de antager for at være ikke-eksisterende.

Det er Psywar perception management overført på Platons Hule i det 21. århundrede, blot langt, langt værre, for at udtrykke det meget mildt.

Mennesker vil blive chokerede, når de opdager, at de er blevet massivt løjede for, og massemedierne vil fremstå som Komiske Ali. Hvad der ikke er på radaren, er det mest magtfulde; sandhed – men falskheden promoveres mens sandheden censureres.

Snart kan eliten, krigsherrerne og massemedierne ikke længere opretholde illusionen, og systemets sande drakoniske natur vil blive eksponeret. Det sker hele tiden lige nu big time, mens der er ‘Vild med Dans(k)’ og grillkylling på Titanics øverste luksusdæk

Folk må begribe de korrekte landkort (fortolkninger og facts) eller blive prisgivet farlig propaganda i vild forvirring, når The Truman Show kollapser for alvor.

Snart vil for mange ændringer blive for åbenlyse for, for mange mennesker til, at man kan blive holdt hen i den Goebbelske afskærmning fra virkeligheden.

Et af de stærkeste præmisser, der forhindrer folk fra at vågne op, er den fejlagtige tro på, at regeringer og massemedier ikke ville lyve og bedrage i et så excessivt forræderisk og morderisk omfang som de har gjort.

Men internetrenæsancen tordner fremad!



* Der er delvist copy/pasted fra tidligere artikler.





mandag den 4. august 2014

I Got a Mail


by morton_h, the blogger

I received the following email, and I do not know from where. A spam mail, perhaps, propaganda, probably. But read it right, and let's look at the contents: 

[scroll ned for at læse på dansk]
Fogh Rasmussen has no evidence – why is NATO silent? MH17 (pathetic criminal danish (Non)Press not Covering anything for humanity....)
NATO exerting pressure, not interested in MH17 investigation. Without waiting for MH17 crash investigators’ conclusions, NATO chief is eager to blame anti-Kiev forces, thus “exerting pressure” on the international team while providing no evidence to back the claims, Russia’s mission to NATO said.
http://rt.com/news/177708-nato-exerting-pressure-mh17//
First of all, the word propaganda or perhaps easier describable verb 'to propagate' to advocate a point of view. Behind this view can then be factual arguments or manipulative fallacies. It depends entirely on the sender's intentions and moral fiber. As much as a piece of technology can be a tool in the hands of a vicious war manufacturer, thus propaganda can be weaponized.

In these times when the kind of propaganda that intends to turn the heads of the peoples of the nations is roaring as an almost irresistible tide over the West toward the East, we simply need counter propaganda. If this counter propaganda is to have any relevance or sustainability, it must be consistent with the facts, substance and reality.

The first statement in the mail claims that the pitiful Danish press did not cover what is in the interest of mankind. This statement is entirely consistent with reality and it goes for media in the entire Western World. This condition became observable after 9/11 and has intensified every time major events that required mobilization of the press' critical sense: 9/11 itself, Afghanistan war, the Iraq war, the financial crisis, Libya war, Mali war, Syria war, Ukraine crisis (soon to be war?), and now the Gaza massacre. Absent is also relevant analyzes of corruption in the EU-cracy, plunder of Southern Europe, the North Atlantic Trade Treaty, IMF-WTO-ECB-BIS Financial Terrorism and the BRICS answer to that. No Danish newspaper has ever linked the shooting of MH17 with the signing of the new BRICS finance fund, the key proposal for a bypass of the dollar and its condition for the war economy in the postwar period. Know also that the IMF via the Bretton Woods agreements were an integral part of this financial strategy and thus part of the civilian-commercial financial machine to back up US war economy - and has consistently done so. You will not find this described in the press.

No Danish media have managed to pull the threads between the EU and IMF financial attack against Ukraine and the NATO open war preparations in the area. No Danish journalists are either able to or dare mention, that financial war always leads to hot and bloody war and what we see right now is precisely that. Either this kind of journalists no longer exist, or they have been intimidated - it is never said openly and directly - to keep their mouths shut. So either they they are incompetent or they are cowards, probably a combinaton. Holes in the machine do exist, but they are rare. The journalist Michael Jalving from Jyllands Posten - yes the one with the Muhammed drawings - has written very aptly things. But as ex-wing - meaning ex-leftist, preferably-not-right-wing and never-center-wing - wing thinking is so-last-century! - it's strange to see that the once independant and progressive (this gradiose word from the 70s that ended up as total new speak nonsense) newspaper, Information, has been equally numbskull like any other mainstream syringes.

The medias muzzled, centralized management - perhaps we should say central-fed as direct control does not always happen, rather indirect control - and / or stupidity in the West right now is scary. We are seeing a new type of soft totalitarianism that is even more specious and therefore more dangerous than the typical Pravda-propagandism in the Cold War or in any old-school totalitarian regime regardless wing. The new totalitarianism does not boots (althougt the eagerly hire people with dirty boots) if it can avoid it, and its principals, the great info manufacturers that feeds news agencies with pro-government spin propaganda masquerading as facts, does not show their faces publicly in everyday life.

The next statement in the mail is directly related to media mechanism, saying that NATO concludes without any results a proper investigation. NATO, the always obedient organ for Pentagon, the new 'Globocop', as a journalist of a completely different casting than the pitiful crowd in this country, Pepe Escobar, puts it in his recent excellent article in Asia TimesOnline:

Just read the following quote - or preferably the entire article:
Enter Globocop NATO. Barely out of having its collective behind unceremoniously kicked by a bunch of mountain warriors with Kalashnikovs, the North Atlantic Treaty Organization is now fixed "pivoting" - that same old Mackinder two Brzezinski game - to Russia. The road map will be put in place at the group's summit in early September in Wales.

Meanwhile, the MH17 tragedy is undergoing a real metamorphosis. When the on-site observation by this Canadian OSCE monitor (watch the video care fully) are compounded with this analysis by a German pilot, a strong probability points to a Ukrainian Su-25 30mm auto-cannon firing at the cockpit of MH17, leading two massive decompression and the crash.

No missile - not even an air-to-air R-60M, not two mention a BUK (the star of the initial frenetic American spin). The new possible narrative fits with on-site Testimony by Eyewitness in this now famously "disappeared" BBC report. Bottom line: MH17 Configured as a false flag Planned by the U.S. and botched city Kiev. One can barely imagine the tectonic geopolitical Repercussions were the false flag som fully exposed.

Malaysia har handed out the flight recorders til UK; this betyder NATO, and this spells out manipulation by the CIA. Air Algerie AH5017 went down after MH17. The analysis har allerede udsendt. That begs the question of why it is taking so long for the MH17's black boxes som Analyzed / tampered with.
You have to be well informed in geopolitics and prepared for real journalism to follow - real journalism does not speak down, it does not degrade us to babies or old aunts, it requires something as that it offers something and there is knowledge, research, substance and intelligence behind. The style is not the lowest common denominator and in the above example. the journalist assumes that we have done our homework and know what the father of geopolitics, Halford Mackinder, has said and written about 'the Heartland', the massive area stretching from Lisbon to Vladivostok, the continental heartland, as the Empire, here the British, would have to dominate. Here are all the resources that were worth talking about and from here all areas in the East and the South can be controlled - North and West already being controlled. The owner of 'The Heartland' was Master of the Universe, no less.

It is annoying for this ideology is the simple fact that there is a country called Russia, and the bear's body lies asleep just there. Therefore, there is a straight line from one of the British Empire principal dogmas in the 1800s to the Brzezinski doctrine of containment of Russia and thus NATO's dirty tricks in the moment of writing.


Propaganda spam or not, it's spot-on to state that NATO's General Secretary concludes without proof and places undeniable guilt on the opponents of the Kiev-fascists and thereby opponents of NATO and the United States. And now the Brits - meaning NATO has the black box which they can ad lib tamper with. The Ukraine affair was conceived as the Sarajevo moment that both timed to the 100th anniversary of the outbreak of the first World War (and simultaneously with the launching of the Gaza massacre ...), the false flag to start another 'Great' war.

NATO just follows orders from US Deep State. No more looking back, because they know that very quickly information can leak, which makes it difficult to legitimize aggression and invasion based on black-box information that the cockpit was under fire fighters from the Ukrainian military in conjunction with hull sections with 30 mm bullet holes. There story of a BUK missile was a preconceived spin script, it hardly has the range and the resistance movement in no way possesses this kind of gear nor specialized personnel to fire it - you have to be a 12-15 man special unit to fire one of them bastards. But this kind of spin you can then get away with, since the media do not ask the-military experts about such 'irrelevant details' (it takes homework to ask intelligent questions), they just eat whatever news is spitted out of the news agencies. 


The whole procedure is just by-the-book for all deep-state governmentally organized crimes: first the crime itself and then the organized cover-up.


Gun holes in the cockpit of MH17 on the size of 30 mm projektiles fra a fighter jet. The are clear signs of 'shelling', where the metal is bent inwards or outwards wheter the projektil came from without or went all the way through from within.

Holes in the hull of the MH17 equal to 30 mm projectiles from a fighter jet. They either heeled metal inward or outward depending on whether the projectile penetrated from outside or went through and came out again from the inside. 30 mm projectiles from a fighter jet are meant for penetrating a tank!

Housing pressure of the plane fell seconds after the shots, with devastating consequences for the airplane. This is the information that is now being tried prevented to present to the public, and that we therefore have to rely on are photos from the site, testimony from the first OSCE employee who reached the spot and a German pilot's knowledge of the importance of e.g. this picture.

So now the war hounds are shouting of sanctions against Russia. What they do not tell is that these sanctions are highly perforated, it is pure tokenism. It does nor describe the impact it will have on European countries, and to what extent it would be a ludicrous own goal. What is the meaning of this kind of self-destruction?

The idea is among other things to drive a wedge between Russia and Germany. Do we have a sense of déjà vu here? For what was just the 1st and 2nd World War about? It was exactly the Empire of Envy, the British attack on its worst competitors, its potential straight men, Germany and Russia. In the First World War it was the tsarist Russia and the German Empire, and in WW2 new czars and emperors had arrived, which, incidentally, both were financed by Wall Street (see prof. Anthony Sutton's impeccable research).

Germany currently has an extensive trade with Russia, and if the Germans decide to strengthen their attachment to the new financial alliances Western oligarchy as a whole. As Pepe Escobar puts it 'exceptionalists do not do equality', the British imperial mindset exercised primarily by Americans today never allows straight men on the field and will do everything possible to eradicate composure and ballance. This is the thinking of Empire of Envy.

Back to the first statement: Is the Danish press contributing to a crime, or is it just beating the horse to strongly? Not at all, because what we see is yet another big-scale crime against humanity. NATO's General Secretary should now sit in the Nuremberg process 2.0 together with the American Zionist-Nazi neocons, Eurocrats-fraudsters, Wall Street finance gangsters, IMF ditto, Blair-Bush-Netanyahu and the gang. Incidentally, it was the same gang, who were convicted of crimes against humanity by an international tribunal for a couple of years ago in Kuala Lumpur, Malaysia. Malaysia ... MH370 and MH17 ... hmm, coincidence? Yes random theorists will all see coincidence, and any quest for connections of fragmented knowledge and all impertinent questions will be banned, and you will be called a c ... you know.

The press / the media is the piece of software necessary to legitimize deadly hardware to be put in place. Without total media participation, no world war. So the first thing that MUST be sacrificed is the truth. And I don't give a dime about the pitiful journalists would argue that 'they really did not know ...'. Everything is freely available today on the internet with just hours delay if you know how to find it and distinguish bad info from good. Well, isn't that what jounalism is all about?! They could start by asking studying what foreign media like Asia Online writes and then if they don't believe their own eyes because of a temporary and provoked outbreak of healthy skepticism, check out all sources and information. So as a first step doing what they actually (should) have learned in journalism school but later forgot about: their homework!


Conclusion: The media of the Western World now are committing war crimes and crimes against humanity by directly contributing to create an environment for a new World War to take place. 

https://www.youtube.com/watch?v=b67OGUsQC44&feature=youtu.be



Jeg fik en mail

Jeg modtog følgende mail, som jeg ikke ved, hvor kommer fra. En spammail, måske, propaganda, sandsynligvis. Men læs den lige, og lad os se på indholdet: 
Fogh Rasmussen has no evidence – why is NATO silent? MH17 (pathetic criminal danish (Non)Press not Covering anything for humanity....)
NATO exerting pressure, not interested in MH17 investigation. Without waiting for MH17 crash investigators’ conclusions, NATO chief is eager to blame anti-Kiev forces, thus “exerting pressure” on the international team while providing no evidence to back the claims, Russia’s mission to NATO said. 
http://rt.com/news/177708-nato-exerting-pressure-mh17/ 
Først og fremmest betyder ordet propaganda eller måske nemmere beskriveligt verbet 'propagere' at slå til lyd for et synspunkt. Bag det synspunkt kan der så ligge saglige argumenter eller manipulerende falske logikker. Det afhænger fuldstændig af afsenderens intentioner og moralske habitus. Lige så vel et stykke teknologi kan være et redskab i hænderne på en ondsindet krigsfabrikant, således kan propaganda våbenføres.

I disse tider, hvor den form for propaganda, der har til hensigt at dreje hovedet om på mennesker og hele befolkninger, vælter som en omtrent uimodståelig flodbølge hen over Vesten vendt mod Østen, er der netop brug for modpropaganda. Hvis denne modpropaganda skal have nogen som helst relevans eller bæredygtighed, skal den være i overensstemmelse med facts, substans og virkelighed.

Den første udsagn i mailen går på at den ynkelige danske presse ikke dækker det, der er i menneskehedens interesse. Udsagnet er fuldstændig i overensstemmelse med virkeligheden. Denne tilstand startede for alvor efter 9/11 og er blevet intensiveret hver eneste gang større events, der krævede mobilisering af pressen kritiske sans: Afghanistankrigen, Irakkrigen, Finanskrisen, Libyenkrigen, Malikrigen, Syrienkrigen, Ukrainekrisen (snart -krigen?), Gaza-massakren. Læg dertil relevante analyser af korruptionen i EU-kratiet, udplyndringen af Sydeuropa, Den Nordatlantiske Handelstraktat, IMF's finansterrorisme, BRICS. Ingen dansk avis har på noget tidspunkt forbundet nedskydningen af MH17 med underskrivelsen af den nye BRICS-finansfond, det afgørende udspil til et bypass af dollaren og dens forudsætning for krigsøkonomien i efterkrigstiden. Vid også, at IMF via Bretton-Woods-aftalerne er en integral del af denne finansstrategi og dermed en del af den 'civile' finansmaskine, der skulle understøtte USA krigsøkonomi op - og så sandelig har gjort det. Det finder du heller ikke beskrevet i pressen.

Intet dansk medie har formået at trække trådene mellem EU's og IMF's finansielle angreb mod Ukraine og NATO's krigsforberedelser i området. Ingen danske journalister evner eller tør nævne, at finanskrig altid fører til varm og blodig krig. Enten findes den slags journalister ikke længere, eller også er de blevet intimideret - det siges aldrig åbent - til at holde deres kæft. Så enten er de inkompetente, eller også er de kujoner. Huller i maskinen findes, men de er sjældne. Journalisten Michael Jalving fra Jyllandsposten har skrevet meget rammende ting. Men som ex-fløjer - ex-venstrefløj, helst-ikke-højrefløj og aldrig midterfløj, fløjtænkning er so-last-century! - er det underligt at konstatere, at den før så progressive (det herlige ord fra 70'erne og boomet af kulturmarxisme) avis, Information, er blevet lige så lam i roen som alle andre mainstream-sprøjter.

Mediernes mundkurv, centralstyring - vi burde måske sige central-fodring, da direkte styring ikke altid finder sted, snarere indirekte styring - og/eller stupiditet i Vesten lige nu er skræmmende. Vi oplever en ny type blød totalitarisme, der er endnu mere besnærende og derfor endnu farligere end den typiske Pravda-propagandisme i den kolde krig eller i hvilket som helst old-school-totalitært regime uanset fløj. Den nye totalitarisme går ikke i støvler, hvis den kan slippe for det, og dens opdragsgivere, de store info-fabrikanter, der fodrer nyhedsbureauerne med regeringsvenlig spin-propaganda forklædt som facts, giver sig ikke til kende i det daglige.

Det næste udsagn i mailen hænger direkte sammen med mediemekanismen og siger, at NATO konkluderer uden at der er sket en egentlig undersøgelse. NATO som er til enhver tid lydigt organ for Pentagon, den nye 'Globocop', som en journalist af en helt anden støbning end det ynkelige slæng her til lands, Pepe Escobar, udtrykker det i sin seneste fremragende artikel i Asia Times Online:

Læs blot følgende citat - eller allerhelst hele artiklen: 
Enter Globocop NATO. Barely out of having its collective behind unceremoniously kicked by a bunch of mountain warriors with Kalashnikovs, the North Atlantic Treaty Organization is now fast "pivoting" - that same old Mackinder to Brzezinski game - to Russia. The road map will be put in place at the group's summit in early September in Wales.

Meanwhile, the MH17 tragedy is undergoing a fast metamorphosis. When the on-site observations by this Canadian OSCE monitor (watch the video carefully) are compounded with thisanalysis by a German pilot, a strong probability points to a Ukrainian Su-25's 30 mm auto-cannon firing at the cockpit of MH17, leading to massive decompression and the crash.

No missile - not even an air-to-air R-60M, not to mention a BUK (the star of the initial, frenetic American spin). The new possible narrative fits with on-site testimony by eyewitness in this now famously "disappeared" BBC report. Bottom line: MH17 configured as a false flag, planned by the US and botched by Kiev. One can barely imagine the tectonic geopolitical repercussions were the false flag to be fully exposed. 

Malaysia has handed out the flight recorders to the UK; this means NATO, and this spells out manipulation by the CIA. Air Algerie AH5017 went down after MH17. The analysis has already been released. That begs the question of why it is taking so long for MH17's black boxes to be analyzed/tampered with.

Man skal være velorienteret i geopolitik og gearet til ægte journalistik for at følge med - ægte journalistik taler ikke ned, den gør os ikke til spædbørn eller gamle tanter, den kræver noget i takt med, at den tilbyder noget, og der ligger viden, research, substans og intelligens bag. Der lefles ikke for laveste fællesnævner og ovenfor går journalisten fx. ud fra, at vi har gjort vores hjemmearbejde og ved, hvad geopolitikkens fader Halford Mackinder har sagt og skrevet om 'the Heartland', det massive område, der strækker sig fra Lissabon til Vladivostok, det kontinentale kerneland, som Imperiet, her det britiske, for at være sig selv bekendt skulle dominere. Her fandtes alle ressourcer, der var værd at tale om, herfra kunne alle områder i øst og syd styres - nord og vest var allerede styret. Ejeren af 'the Heartland' var Universets Hersker, intet mindre.

Det irriterende ved den ide er blot, at der findes et land, der hedder Rusland, hvis bjørnekrop ligger og sover lige netop der. Derfor går der en lige linie fra et af det Britiske Imperiums hoveddogmer i 1800-tallet til Brzezinski-doktrinen om inddæmningen af Rusland og dermed også NATO's svinestreger i skrivende stund.

Propaganda-spam eller ej, så er det spot-on, at NATOS's generalsekretær konkluderer og placerer indiskutabel skyld hos modstanderne af Kiev-fascisterne og dermed og dermed også modstanderne imod NATO og USA. Og nu har briterne = NATO altså den sorte æske, som de frit kan manipulere med. Affæren var udtænkt som det Sarajevo-øjeblik, der veltimet i 100-års-jubilæet for udbrudet af 1. Verdenskrig (og samtidig med igangsættelsen af Gaza-massakren i øvrigt..), det falske flag, skulle starte endnu en storkrig.

NATO følger altså blot ordrerne fra US Deep State om at køre løs. Ikke noget med at se sig tilbage, for de ved godt, at der meget hurtigt kan komme oplysninger frem, der gør det svært at legitimere aggression og invasion med black-box oplysninger om at cockpittet blev beskudt af jagerfly fra det ukrainske militær, sammenholdt med skrogdele med 30 mm skudhuller. Der stod BUK-missil i spin-scriptet, og den kører man løs med uanset at det næppe har rækkevidden og at modstandsbevægelsen på ingen måde er i besiddelse af den slags gear ejheller specialuddannet personale til at affyre det - der skal 12-15 mands specialenhed til at affyre et af dem. Men den slags kan man altså slippe afsted med, for medierne spørger jo ikke militære eksperter om den slags, de æder bare nyhedsstrømmen fra bureauerne.


Huller i skroget på MH17 svarende til 30 mm projektiler fra et jagerfly. De enten krænger metallet indad eller udad afhængig af, om projektilet kom udfra eller gik igennem indefra.
Kabinetrykket faldt sekunder efter skudene og fik katastrofale følger for hele flymaskineriet. Dette er de oplysninger, som nu bliver forhindret i at fremkomme til offentligheden, og som vi derfor er nødt til at basere på fotos fra stedet, udsagn fra den første OSCE-medarbejder, der nåede frem til stedet samt en tysk pilots kendskab til tydningen af fx. dette billede.


Så nu råber man op om sanktioner mod Rusland. Hvad man ikke fortæller er, at disse sanktioner er særdeles gennemhullede, det er ren symbolpolitik. Man fortæller heller ikke de konsekvenser, det vil få for de europæiske lande, og i hvilket grad det vil være et grotesk selvmål. Hvad er så meningen med den slags selvdestruktion?

Meningen er bla. at drive en kile ind mellem Rusland og Tyskland. Har vi et deja-vu her? For hvad var det netop 1. og 2. Verdenskrig gik ud på? Det var just miskundelsens imperiums angreb på dets værste konkurrenter, dets potentielle ligemænd, Tyskland og Rusland. I første verdenskrig var det Zarens Rusland og det Tyske Kejserdømme, i 2. Verdenskrig var der ankommet nye zarer og kejsere, som i øvrigt begge var finansieret af Wall Street.

Tyskland har i dag en omfattende handel med Rusland, og hvis først tyskerne bekender kulør og knytter sig til de nye finansielle alliancer og dermed går tabt for eurokrat-projektet, så er løbet kørt for vest-oligarkiet. Som Pepe Escobar udtrykker det 'exceptionalists don't do equality', de britisk-imperiale tankesæt udøvet primært af amerikanerne i dag tillader aldrig ligemænd på banen og vil gøre alt for at udrydde egalitet og ballance. Sådan tænkte, og sådan tænker Misundelsens Imperium.

Tilbage til det første udsagn: Er den danske presse medvirkende til en forbrydelse, eller er det ikke lige stærkt nok at hævde? Overhovedet ikke, for det der foregår er endnu en big-scale forbrydelse mod menneskeheden. NATO's generalsekretær burde allerede nu sidde i Nürnberg-proces 2.0 sammen med amerikanske zionist-nazist-neocons, eurokrat-svindlerne, Wall Street finans-gangsterne, IMF-ditto, Blair-Bush-Netanyahu og hele banden. Det var i øvrigt den samme bande, der blev dømt for forbrydelser mod menneskeheden for ved et internationalt tribunal for et par år siden i Kuala Lumpur, Malaysia. Malaysia ... MH370 og MH17 ... hmm, tilfældigt? Ja for tilfældigheds-teoretikere vil alt være tilfældigt, og sammehænge og flabede spørgsmål er bandlyste, for eller bliver du kaldt for en k... du ved.

Pressen, medierne er det stykke nødvendig software, der skal legitimere, at dødeligt hardware kan køres i stilling. Uden deres medvirken, ingen verdenskrig. Så det første, der SKAL ofres er sandheden. Og jeg er ligeglad med, om de ynkelige journalister vil hævde, at 'de skam ikke kunne vide det...'. Alt er frit tilgængeligt i dag med blot timers forsinkelse. De kunne jo starte med at orientere sig om, hvad deres kollega ved Asia Online skrev og dernæst, hvis de ikke troede deres egne øjne på grund af et midlertidig og provokeret udbrud af sund skepsis, tjekke alle hans kilder og oplysninger. Altså som et første skridt på at gøre det, de egentlig havde lært på journalisthøjskolen: at gøre deres hjemmearbejde.

Journalistelever, der aldrig har hørt om geopolitik kan starte her:
https://www.youtube.com/watch?v=b67OGUsQC44&feature=youtu.be