Viser opslag med etiketten Trump. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Trump. Vis alle opslag

mandag den 14. november 2016

Trump som Deep State Kontrolleret Opposition


Af ChaosNavigator

The terrorists attacks which will be launched in the United States will be blamed upon middle eastern religious fanatics, Christian fundamentalists, white supremacists, Patriots, or Militias. A more immediate result of these operations will be the increased use of military forces, weaponry, and equipment such as tanks and armored personnel carriers in civilian law enforcement, the suspension or elimination of Habeas Corpus, the elimination of jury trials, the attempted disarming of the American People, and the institution of martial law with show-trials conducted by a tribunal of judges.
- William Cooper, 1998 (killed by the US Government 2001), ex-member of the Office of Naval Security and Intelligence

Update: Rygter svirrer nu om, at John Bolton snarligt vil blive udnævnt som Secretary of State. I så fald er Trump kontrolleret opposition, og befolkningen bedraget Big Time. Bolton er Israel's mand, CFR, en hardliner Neocon. en katastrofe - forvent angreb mod Iran og Syrien (nøjagtigt som også Killary Clinton ønsker det).
"..at the rally in Paris, John Bolton, Rudy Giuliani, and Newt Gingrich were also present, pledging support to the terrorist organization – side-by-side a government admittedly arming Al Qaeda and ISIS in Syria and Iraq...Those who think “Trump” is going to “change” anything find themselves precisely where liberals were in the wake of Obama’s victory in 2008. Despite evidence suggesting otherwise, the temptation to believe in “hope and change” led to an increasing indulgence in denial and excuses until liberals found themselves passionately defending policies they had once marched in the streets in opposition to during the Bush administration."
- http://www.globalresearch.ca/the-trump-administrations-alternative-right-the-swamp-deepens/5557062


Meet the New Boss - Same as the Old Boss.

Dette er ikke en artikel som mange oplyste (dissidenter, 'konspirationsteoretikere', etc.) ønsker at læse - desillusioneringen er uacceptabel. I denne artikel får du et perspektiv, som du ikke får på 1. og 2. etage (se om det 3. narrativ forneden), men som derimod er et ekstremt sjældent perspektiv i DK.


Den opvågnede befolkning skulle have en kandidat, som kunne repræsentere (copy-cat) befolkningens ændrede synspunkter, elitens indså, at befolkningens frustration med Clnton's ekstreme korruption, Obama's upopularitet, Wall Street, etc. var for stor - men er Trump ægte eller er han kontrolleret opposition? Er de sociale videnskaber på spil i en sådan grad, at de har aflæst sindelagsændringen i befolkningen i USA, og kanaliserer den i form af Trump som kontrolleret opposition? Ved enten at have sat ham ind eller tilladt hans popularitet at vinde, da de droppede Clinton i slutspurten, for at mainstreammedierne ikke skulle miste al troværdighed.
Man kan aflæse det her: Uden fortilfælde har New York Times fremsat en offentlig undskyldning og indrømmelse af uærlig journalistik i dækningen af Trump.


To the point:

Tese: Trump er blot sat ind i spillet - til at

1) fejle som en uvidende Manchurian kandidat, en figur som vil blive styret (eller styres allerede) 
2) som et nyt face-off face-on mask moment. Et nyt bad Bush > good Obama moment - med efterfølgende Obama Stockholmsyndrom.

Ny svingdør: Obama > Trump. Trump Stockholmsyndrom?



  Obama var værre end Bush, og handlede i forlængelse af ham - noget som Noam Chomsky, Chris Hedges, John Pilger, Naomi Wolf, og mange andre indså meget tidligt - kun meget lidt refleksive mennesker har ikke indset det endnu.


Med marketing brand successen, Obama, er sådanne teknikker a la Tavistock, perfektionerede. Næsten. Man morpher kandidatens til befolkningens sindelagsændringer i real-time ved at have en kandidat som artikulerer disse sindelagsændringer - og på hvert givent tidspunkt har man således en kandidat i elitens hus - the house takes it all.


1. narrativ: 'Clinton er den bedste, Trump den værste'.


(hvis du er blevet fanget af mainstream mediernes dækning af Trump, som uafvidende 1. narrativist, bør du starte studiet af 2. narrativet her).



2. narrativ: 'Trump er den bedste, Clinton, den værste'.


3. narrativ: 'Trump er kontrolleret opposition, og både Clinton og Trump spillede 'Good cop, Bad cop' i the Deep State perception management'

Dette er det mest usynlige narrativ.



En plausibel 3. narrativist-tese, måske den pt. bedste, og bedst artikulerede findes i følgende artikel, som argumenterer for dette 'tredje narrativ':

The Trump Ploy
'The deep state ushered in Trump because he’s clearly their most useful decoy. As the country hopes in vain, the crooked men behind the curtain will go on with business as usual. Trump is simply an Obama for a different demographic. Nothing will change for the better.'

http://www.unz.com/ldinh/the-trump-ploy

Læg mærke til de mange vidende, lærerige, skarpe Pro et Con kommentatorer til ovennævnte artikel.

E
r mange af de opvågnede nu selv i en tilstand af kognitiv dissonans, fordi Trump artikulerede mange folks utilfredshed, dissidenters kritik ?


‘A great deal of intelligence can be invested in ignorance when the need for illusion is deep.’
- Saul Bellow

En kort detour som eksempel: Wikileaks spillede en integral rolle og årsag til, at Clinton mistede mange vælgere og til Trump's sejr - men er Wikileaks ikke limited hang-out gatekeeper?


Der er mange tungtvejende rationelle grunde, som mange uafhængige stemmer har konkluderet, til at tvivle på Wikileak's integritet, deres mange anomalier, og deres forbindelse til Mossad/Israel  - gør dit hjemmearbejde!

Som jeg skrev i 2010:

De mennesker som er mest prædisponerede for IKKE at tro på Wikileaks a la COINTELPRO  (COINTELPRO - Wikipedia) er både højre og venstre: Information og Berlingske, Politiken og JP, ja, alle aviser i Danmark. For mig er det groteskt tragisk morsomt, når chefredaktør fra Berlingske, Lisbeth Knudsen, i sin tid skrev: "WikiLeaks – lækagernes ansvarsfrie hjemsted"

DETTE er nøjagtigt hvordan manipulationen finder sted - de får venstrefløjens reaktion, som værdsætter Wikileaks som en prisværdig whistleblower, og højrefløjen til at erklære Wikileaks som en trussel. Det TREDJE narrativ (Wikileak som cointelpro/psyops operation) eksisterer ikke engang på den kognitive radar hos disse journalister, aviser, opinionsdannere, dissidenter, etc. - alt imens sådanne operationer har fundet sted siden 50'erne og før. Se også: CIA's operation CHAOS https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_CHAOS og Operation Mockingbird (Operation Mockingbird: et CIA projekt hvis specifikke formål var at styre medierne ifht. specifikke historier via hemmelige agenter. Programmet sluttede aldrig men morphede videre ind i vor tidsalder).

WikiLeaks Rigged The Election - ASSANGE MOSSAD PIED PIPER
(VIDEO - You Tube, 9. november 2016)

I 2014 blev en lov vedtaget i USA, som gjorde det lovligt for staten at propagandere overfor befolkningen, med andre ord opfinde fiktive historier og vinkler med det formål at påvirke befolkningen i en bestemt retning


Wikileaks-historien illustrerer bl.a. hvordan både højre og venstre agerer, som intenderet af The Deep State. På samme måde er Trump en analogisk operation.

Blot fordi Jens Jensen ikke selv kan forestille sig denne grad af sofistikering, djævelsk udspekulerthed, kompleksitet, - qua hans egen godhjertethed,  blåøjethed og uvidenhed -  fejlbedømmer han en sådan mulighed som utænkelig (selvom sådanne operationer er travesti og standard for efterretningstjenester - oh, the irony -
Spørg John Young fra Cryptome, medstifter og hård kritiker af Wikileaks.) - nøjagtigt som The Deep State og Mossad ønsker det.


På dansk
: The Deep State


Trumps kabinetudnævnelser vil afsløre snart, om nogen forandring overhovedet er på vej.
Selv hvis Trump har noget ægte i sig på befolkningens vegne - på trods af hans indlysende fejlbarligheder - er han truet af the Deep State, endda selvom The Deep State kan være i intern splittelse, om hvilken mafiøs faktion skal sidde på magten? Se fodnote [1]

Trump vil ikke forfølge Clinton for hendes indlysende kriminelle handlinger - et U-turn i forhold til hans tidligere udtalelser (se video foroven) - 'nasty woman', 'criminal people', etc.

Graverende 180 drejning -
Trump om Clinton, 60 Minutes:
"They’re, they’re good people. I don't want to hurt them."-President-elect Trump: "I don't want to hurt the Clintons, they are good people" 60 Minutes
Donald Trump shifts position on Obamacare in 60 Minutes interview
Man kan - som med Obama - Stockholmsyndromistisk argumentere for, at Trump spiller gode miner til slet spil, at han f.eks. ikke kan forfølge Clinton af frygt for forværring af uroligheder, Californiens og andre staters trussel om løsrivelse, at han heller ikke kunne lufte skepsis om 9/11 i det offentlige rum, af frygt for at fremmedgøre 'the sheeple', og pga. den selvsamme elite, som han bliver nødt til at håndtere nu, at han ikke kan foretage for radikale hensigtserkløringer om mange ting, som vil være løftebrud  (læg dog mærke til, at det var Neocons, som applauderede Obama's krigshandlinger, så snart han fik magten, inkl. Cheney, m.fl.).

Trumps kabinet kandidater er i øvrigt Neocons, CFR, Skull & Bones, TLC, etc. Om han vil vælge dem, vil vise hans kort..
presset eller ej.

Det ser ikke godt ud foreløbigt (men giver god mening i forhold til tesen om kontrolleret opposition, idet Clintons kabinet ville være fyldt af de samme Neocons, CFR, Zionazis, etc.):

Meet the Neocons, 9/11 Criminals and Goldman Bankers On Team Trump
http://www.blacklistednews.com/Meet_the_Neocons%2C_911_Criminals_and_Goldman_Bankers_On_Team_Trump/55231/0/38/38/Y/M.html
Trump Pals Around with George Soros
https://www.conservativereview.com/commentary/2016/02/trump-pals-around-with-george-soros


Donald Trump and the Dangers of Expectation

http://www.globalresearch.ca/donald-trump-and-the-dangers-of-expectation/5556552
Trump predicted to tap mastermind of Bush torture program as CIA chief
https://www.rt.com/usa/366655-trump-cia-torture-program/
Trump’s Vice President Mike Pence Wants War against Syria and Russia?
http://www.globalresearch.ca/trumps-vice-president-mike-pence-wants-war-against-syria-and-russia/5556752

Trump ruller ikke pludseligt 70 års (eller hundreder af års) Deep State og Zionisme tilbage som én mand.

Et citat i denne uge fra en veteran som har oplevet amerikansk politik indefra som kongresmand og tidligere præsidentkandidat, Ron Paul:
“But quite frankly there is an outside source which we refer to as the 'deep state' or the 'shadow government'. There is a lot of influence by people which are actually more powerful than our government itself, our president,”
- World Exclusive, 11. november, Trump should resist neocon & shadow gov’t influence to justify people’s hopes – Ron Paul to RT

Dyret som har opereret fra skyggerne i lang tid, er trængt af den globale opvågnen, gemmer sig i mørket, og er farligst, når det er trængt i krogene - vil trække så mange med i faldet for at realisere dets psykopatiske version af NWO.

Mange af protesterne mod Trump er arrangerede af George Soros
Del & Hersk perception management, hvor polariserede synspunkter mellem "venstre" og "højre" i befolkningen er kontrolleret kaos management?
Kursen er og har været krig og en global centralisering, fjernelsen af retten til at bære våben (2. amendment), etc. Trump bekræfter dog, at the 2. amendment er urørlig, foreløbigt en god ting.


Noget meget, meget stort er på vej a la Mother of all false flags (biologisk/nukleart/etc), økonomisk sammenbrud, og  krigshandlinger udvides voldsomt, undtagelsestiltand, etc. Blandt nogle af de som vågnede først, har de fleste hørt det og forventet det i mange år; "ulven kommer, ulven kommer". Mange er desensitiverede af samme grund, men... en dag kommer ulven....

Med en (false flag) terroraktion i USA (udført af dele af amerikanske efterretningstjenester) vil synderne [læs:syndebukke] blive udpegede (Syrien, Iran, Rusland, etc.), og folket vil derfor være mere tilbøjelige til at acceptere Trump's svar i form udvidede krigshandlinger, undtagelsestilstand, gengældelsesangreb, etc. selvom disse handlinger er eksakt identiske med Clinton's linje - og pga. den enorme bølge af folkeligt håb og tillid til Trump, vil folk følge den samme linje, som de ellers ikke ville acceptere, hvis Clinton/Obama havde gjort det samme. 
 

Eller worst-case scenario: Trump kan blive henrettet, dersom han ikke handler i Israels interesser, synderen vil blive udpeget, og krigshandlinger, undtagelsestilstand, gengældelsesangreb, etc. vil derfor blive langt mere accepteret af den folkelige opinion, hvis raseri og hævntørst over Trump's død, som var deres lys og håb imod The Deep State, vil 'legitimere' Obama's eller Trump's substitut's krigshandlinger, undtagelsestilstand, frihedsrettigheder suspenderet i endnu højere grad, etc. - selvom disse er på linje med Clinton's og Obama's intention (puppets of The Deep State). Obama kan blive henrettet, hvorved Obama-administrationen kan blive ved magten. Det samme gælder ved enhver grund til åbenlys undtagelsestilstand.

I begge tilfælde vil Neocons og Zionisterne have opnået deres mål. Alt sammen manipuleret - courtesy of The Deep State!


Har The Deep State indgået et kompromis pga intern uenighed og frygt for civil opstand, hvorfor linjen nu er anderledes, Obama pludselig trækker sin support til Al-Qaeda, etc.? Dette er den mindre negative tolkning. Se fodnote [2]


Har aldrig oplevet så megen tolkningsforvirring blandt the Truth/Justice/Freedom/Alternative media - det er nu (igen), at skelnevnen og sand info er behøvet mere end nogensinde samtidigt som disinfo agents og disinformationen er på sit højeste.

Mens vi 'venter' på det næste mega monster mindfuck af masserne, må man gøre sin research og være ekstra årvågnen på jagt efter modsigelser, anomalier, etc. og sprede ordet om hvad man finder...

Dette er en intro til kommende bullet points, som forhåbentlig ikke vil validere ovenstående.

Hold the line, spread the word...

_________________________________________

Fodnoter
Udvalgte kommentarer til The Trump Ploy

 fra
http://www.unz.com/ldinh/the-trump-ploy :

[1] 

The empire is in crisis. It has looted itself to such an extent that serious divisions have arisen. The neocons want to double down while the realists look to a partial withdrawal from empire. They see a rebuilding as necessary. The empire entered a period of hubris post 1989 and forgot to monitor its main rivals ie. Russia and China. It also drove these rivals into each other’s arms, when Russia is culturally very Europe-oriented. Looting reached a point where America had fallen one or more generations behind in the quality of key lethal weapons and transportation systems for those weapons. Because the miltary is weak and the debts are piling up it can no longer maintain empire, enforce the dictates of Wall Street, the expansionism of Israel or attend to the wishes of a lucrative customer – Saudi Arabia. Hence the crisis.

The realists are old WASPs who resent what they see as a Zionist takeover which is now threatening their very existence. Clinton of course represents the neocons while Trump is the realist candidate. That the rebellion goes deeper and wider than many had imagined can be seen both in the power of the alt right in alternative media and the election results. The alt right is correct on foreign policy and entirely wrong about what is wrong with the country. The problem is not too much government or “socialism” (give us a break!) but too much Wall Street.

As the Zionists control the established media in its entirety the attempt to crush Trump was genuine. The problem was that, like Rambo in his field, Trump is a first-class practitioner of media. As the campaign reached its climax Trump began to sound more presidential – was he getting quality advice? When the FBI director decided to reopen investigations into Clinton at a very critical point in the election process he could not have done so without some heavy muscle behind him. The neocon Zionists will try to control Trump through old foxes like Bolton while the realists will attempt to block that influence.

Trump is far too powerful, wealthy and egocentric to be easily controlled. As Mr Unz says he’s a loose cannon. But he is far smarter and stronger than W. Sanders would have been much easier to deal with. They say Sanders would have been better against Trump. No. In Trumpian terms he’s a loser and would have been crushed. HC, despite her considerable baggage, won the popular vote so they weren’t too far off.

[2]  "This article has to be a bad misreading of Trump.
Just two points show the problem:

1) The Establishment had such a hysterical fear of a Trump victory that it couldn’t be faked. Every financial /propaganda resource they had was directed at stopping him, even at the cost of the MSM losing all credibility.
2) Trump is an experienced high-rise developer from New York so he knows better than anyone what happened to Building 7 plus the other two towers on 9/11. The point is, that there’s no daylight between Trump and the fake official account – so he’s looking to deal with the Neo-cons rather than fight them.
Trump seems quite at home in this ethics-free environment, and is ready to flip-flop tactically to gain an advantage (e.g. abortion, foreign intervention etc.) without having any real beliefs one way or the other. For sure he’s no doctrinaire Lenin or Hitler into totalitarian “..isms” , “enemies of the people” etc.

In fact he looks more like Putin. Putin could have investigated the “Loans for Shares” looting of Russia under Yeltsin (organized by Russian/Jewish oligarchs), but he let them keep their gains in return for non-interference with his political power. When they broke the rule, there was a swift reaction with their leader (Khodorkovsky) getting a long prison sentence (tax fraud) with others being publicly humiliated.

I’ve followed Trump for years (best summary “Art of the Deal”) and he’s an active “hands on” fighter, alliance builder, detail checker, always estimating the odds before he engages. The proof is the way he beat Clinton, reaching out to every group (no Deplorables in his world) and putting in the effort , while she left it to the Establishment and the MSM to organize her coronation.
So Trump comes across as a “Gang Boss” for want of a better description, with the emphasis on personal power and valuing loyalty to himself.
If this is right, then there are some interesting possibilities:

9/11 – No investigation of anything if the Neo-cons/Zionists support him.
Wall St. – The QE game is finished with the FED forced to direct money towards infrastructure rather than their friends. Supports his base.
M.E. Wars – Also finished. Israel remains Americas best friend but “America First” = spending in the US. Still support Israel in the UN with an automatic veto.
Immigration – He recognizes the demographic challenge to his voter base, so it’s more than likely that he’ll almost completely shut down illegal AND legal immigration.
Outsourcing – Returning manufacturing to the US will be a big winner with his base, regardless of a Wall St. crash and the 0,1% losing $ billions in profits, so he’ll do it.

End result that Trump could be as popular in the US as Putin is in Russia."

Artiklens forfatter svarer ved at henvise til "Trump and 9/11."

lørdag den 26. december 2015

Halløj i Vatikanet


af morton_h, the blogger

Tidligere i år fandt der en episode sted i Derna ved den Libyske kyst. Et tyrkisk skib fuld af våben blev bombet. Våbnene skulle sejles til Tyrkiet og sendes videre til ISIS. Våbnene var stjålet fra libyerne efter ødelæggelsen af landet, mordet på Gadaffi og landsflygtiggørelsen af 1.2 millioner libyere. Hvem der bombede skibet, er ikke emnet for dagens blog, men vi kan hver for sig baseret på relevant viden have vores formodninger.

Vi har en situation, der er blevet tydelig: at NATO og Tyrkiet samarbejder om et fælles projekt, en terrorhær med et islamisk varemærke beregnet på at destruere en række lande, som det er sket med Libyen og før Libyen med Irak. Deres øvrige samarbejdspartnere er Israel og Saudiarabien. Som europæiske halehæng har de ex-imperierne, England og Frankrig, to lande hvor demokratiet synes at være sat ud af spil på nuværende tidspunkt. Vel at bemærke de samme to lande, der for 100 år siden flåede Mellemøsten fra hinanden og opbyggede den efter deres egne hoveder med Sykes-Picot-aftalen.

Alt dette er ikke længere nogen hemmelighed, bortset fra at medierne i Vesten har fået streng besked på ikke at bringe den dårlige nyhed, hvorved den folkelige erkendelse kan udsættes - ikke for evigt, for en så stor løgn kan aldrig holde for evigt - men så længe det tager for projektet New World Order, den globale superstat, verdensregeringen, det totale kontrolsystem at bide sig så fast, at det er et uigenkaldeligt faktum.

Libyens anden rolle i spillet er som udskibningshavn for horder af indvandrere, deriblandt terrorceller for at destabilisere Europa så meget, at en totalitær europæisk politistat kan iværksættes - og accepteres af folk, fordi de ikke tør andet, og fordi de ikke forstår, hvad der er i færd med at ramme dem!

Blot at skrive ovenstående bliver for tiden forbudt i Frankrig. Websites, der formidler historier, der ikke passer regeringen og NWO, bliver lukket og skribenterne bliver straffet. Franskmændene bliver ramt af terror udført af deres egen regering.

Islam spiller den rolle, som den er castet til at spille: den rabiate aggressor, der skal skræmme livet af Vesten, invadere og destabilisere Europa, starte det store sammenbrud, WW3-scenariet, der blev forudsagt af Vatikan-Jesuit-insideren, jesuit-agenten Leo Taxil, manden der fakede det famøse brev fra Albert Pike til Giuseppe Mazzini i slut-1800-tallet, hvor de tre verdenskrige blev beskrevet. At brevet var fake er dog ikke ensbetydende med, at dets indhold ikke bør tages endog meget alvorligt.



Den 12. Iman er allerede ankommet, og hans navn er Fethullah Gülen. Med uendelige finansmidler i ryggen, med CIA til at beskytte ham, med tyrkerne på limpinden og med millioner af tilhængere og 500 hjernevasker-koranskoler og madrassaer både i Vesten, Mellemøsten og Centralasien, arbejder hans organisation på indførelsen af Kalifatet. Derfor er tyrkerne så villige til at deltage i projektet, for de gribes af en lummer nostalgi over fordums storhedstid, hvor osmannerne varKalifatet. En gammel taktik fra Det Britiske Imperium, der snød både Saudiarabien og Irak i starten af forrige århundrede, da de sammen med Frankrig skar Mellemøsten ud som en stor fødselsdagskage, som de serverede for sig selv. Kalifatet, som Gülens zombiehær og ISIS er instrumenter for, har ingen lighed med fordums tiders Kalifat, men bliver 100% kontrolleret af Vesten og dens forlængede arme.

Tyrkiets højesteret har formelt udstedt en arrestordre mod Gülen. Men den er uden betydning og vil aldrig blive effektueret. Hvis han modarbejdede Tyrkiet/NATO's agenda, ville han nemt kunne arresteres og deporteres, men han bor beskyttet af CIA et sted i Pensylvania. Han har endvidere support fra Hillary og Bill Clinton, af hvem han bliver kaldt for en moderat muslim. Hvor har vi lige hørt det udtryk anvendt flittigt i flere år? Om banditter, lejemordere og terrorister af den værste skuffe, der var endestation for den våbenladning, der blev ødelagt i Derna, Libyen. 

Jeg er en hellig mand. Og CIA-agent, javist,  jeg ser ingen problemer i det.
Jeg vil også gerne udtrykke min til Thomas Michel, sekretær for jesuitternes interreligiøse affærer, for at skrive forord til min nye bog. NWO har min velsignelse. Det samme har Da'esh.


Samtidig kan vi tænke tilbage på Hillary Clinton's involvering i Bengazi-affæren, hvor hun måtte tage sig et par måneders sygedage bagefter. Rygtet siger: et mordforsøg. Hvad skal man sige? Den, der lever ved sværdet, risikerer at dø ved sværdet. Hvis hun skulle blive præsident, skal man ikke have profetiske evner for at forudsige, at vi kommer vi til at se rigtig meget krig i Verden. Hun ved, hvor meget folk hader hende, for hun er en yderst usympatisk person med en mærkbar giftig aura omkring sig. Hendes eneste chance er, at folk vælger hende som det mindste af to onder. Eller simpelthen glemmer, hvor fæl hun er. Det er i den sammenhæng vi skal se hele balladen omkring fusentasteren og dampfløjten Donald Trump. Han er personlig ven af Clinton-mafiaen og har før støttet deres kampagne. Han er fuldstændig uegnet som præsident, selv i USA, og på det seneste har han sagt yderst rabiate ting som: Vi skal bombe alle perkerne sønder og sammen, og det er snart på tide, at vi også gør det samme med deres koner og børn! ... Alle muslimer skal forbydes adgang til USA ... osv. Altså ting, som visse amerikanere selvfølgelig tænder på, men som i sidste ende bare smider vælgerne over til Hillary.



Hvor er Vatikanet?
Vi vil også komme til at se krig, hvis Jebb Bush skulle vinde, hvilket er et mere sandsynligt bud. Hvorfor? Fordi det passer bedre med den agenda, der udgår fra et af de virkelige magtcentre i Verden: Vatikanet og deres Gestapo-milits, jesuitterne. De ønsker deres mand i toppen i USA. Jebb Bush er ridder af den katolske Columbus-orden, en af de eksklusive korridorer hos Magten i den Nye Verdensorden. Hans far, farfar og oldefar var alle Skull & Bones-medlemmer, en anden eksklusiv og yderst perfid korridor hos Magten. Vi minder om, at det var hans farfar, der annoncerede New World Order 9/11 1990. De er vældig glade for visse datoer i korridorerne ... Jebb bush referer direkte til sin overordnede, stormesteren Carl A. Anderson, der er placeret i ledelsen af Vatikanbanken.


Denne bank, Banco Ambrosia, har gennem årtier kanaliseret penge fra drug-mafiaen, farmaceut-mafiaen, våbenmafiaen, finans-mafiaen eller bare: Mafiaen og vasket dem rene som pennies from Heaven. De hævder nu at have ryddet op i forretningerne og at de nu er transparente. Men intet er transparent i Vatikanet, og intet er, hvad det synes at være. De løj, stjal og svindlede i forgårs og i går, og i dag er de små barok-engle med hvid samvittighed, der fortæller sandheden. Jebb Bush vil være i godt selskab med sin egen Bush-mafia-baggrund. Hans hovedmodstander i den amerikanske pseudo-valgkamp kommer fra den anden mafia-familie: Clinton-mafiaen. Men hun er kun nødvendig for at skabe tegneseriedrama. Ligesom med al-Qaeda og 9/11 vil der med stor sandsynlighed blive viftet med et nyt falsk flag med ISIS som boogieman. Spørgsmålet er, om de hyrer Mossad denne gang.

Ungen nyder det, kan man se.
Som Jesus sagde: Lad de små børn komme til mig, mig skal ingen hindre ...
undskyld: dem skal ingen hindre.
Paven er jesuit, den første pave i kirkens historie, hvilket er meget signifikant. De færreste ved, hvad det indebærer. Personligt kender jeg et par danske katolikker, der udmærket ved, hvad det vil sige, og heller ikke har så meget godt at sige om paven i øvrigt. Men de regner sig stadig og støt som katolikker - de kan altså skelne. Hvilket viser, at vi også med fordel bør skelne mellem katolikker generelt og Vatikanet. Vi skal ikke her komme ind på Bergoglio's / Francis I's skumle fortid under Den Beskidte Krig, hvor jesuitterne arbejdede direkte sammen med juntaens undertrykkelses-apparat i Argentina. Han kører sig for tiden i stilling som aktiv politisk aktør og dukker op i diverse globale topmøde-sammenhænge. Han kører også sig selv i stilling som frontfigur i Den Nye Verdensreligion, der er tænkt som en samlet hat for de eksisterende religioner, Islam, Jødedom, Buddhisme, Hinduisme og Kristendom og Ortodoks Kristendom. Rygtet vil vide, at sammensmeltningen allerede er sket, og at det global-økumeniske projekt allerede er implementeret, selvom det ikke er offentligt bekendtgjort. Det vil det blive efter visse afgørende events, hvor folks villighed til at acceptere det er tilstrækkelig etableret. 

Pavens rejse til USA, hvor han taler til kongressen og i FN er i virkeligheden kulminationen på 300 års hårdt og systematisk arbejde fra jesuitterne på at overtage kontrollen med Vatikanet. De har kun været ude af Vatikanet i en kort periode mellem 1773 og til Napoleons død - en mand der til fulde forstod deres farlighed. Med den magtbase, vil intet kunne stoppe dem i at etablere deres New World Order. Mener de. Vatikanet har meget lidt med religion at gøre og alt at gøre med politik. Religion for dem er blot et redskab og en dragt, de har iført sig. Og hvilket parti, tror du, at paven tilhører? Manden er kommunist, selvfølgelig. Jesuitterne opfandt kommunismen. Den Franske Revolution var proto-kommunisme. Kommunisme 2.0 er den perfekte NWO-religion - kommunisme 1.0 var allerede en religion - og samtidig er den ikke en distinkt og traditionel religion, men et pseudoreligiøst styresystem.

I foregående blog beskrev vi en del af det globale loge-netværk, ligesom dets orientalske oprindelse i Sabbatæisk Kabbalisme er beskrevet. Her vil vi se på dets kontrolrum, som skal findes i Vatikanet og hos Jesuitterne-Zionisterne. Og det med hjælp fra insider-whistlebloweren, Leo Zagami, og hans direkte kilder i Vatikanet. Man er ikke i tvivl om, at der er tale om ægte insiderviden, for præcisionen i hans name-dropping og analyser er markante. Selvom folk fra Vatikanet forudsigeligvis har taget afstand fra hans bøger og medieforedrag, sidder der mange i Vatikanet, der rent faktisk nærlæser hans bøger, da de i lang tid har følt afsky og væmmelse ved korruptionen af denne institutionen.

Der er som bekendt sket rokader i Vatikanet for nylig. Lige så usædvanligt med en jesuit som pave, lige så usædvanligt var det med en aldrende, men på ingen måde senil pave, der pludselig tager sin afsked. Der er altså sket noget usædvanligt, der er foregået en magtkamp. Den udløsende faktor var, da Benedict XVI / Ratzinger's bil gik i stå en aften i Vatikanet. Alle deres biler har en indbygget mekanisme, der slår alarm, når den slags sker. Her blev Ratzinger fundet sammen med sin elsker, en ung dreng. Det blev efter en stribe skandaler i kirken med pædofili den dråbe, der fik det hellige bæger til at flyde over, hvorefter han måtte gå af i utide. Men han regnes af mange stadig for at være den 'rigtige' pave, og opererer fra sin egen magtbase og bolig i Vatikanet med sine egne faste støtter. Der skete et statskup i Vatikanet som i en simpel bananrepublik - på vældig højt og destingveret niveau, selvfølgelig. Og den person, der var instrumental i dette statskup, var tidligere biskop af Milano, Cardinal Martini.

Martini, shaken not stirred. Lederen af det jesuittiske statskup. Manden, der ønskede at blive begravet i Israel, hvor han nu ligger. Jesuit-Zionist, same-same.


Efter pavens abdiceren, blev spiret af Peterskirken ramt af et stort lyn. Tilfældigt? Når energier samles på den måde, de gør i Vatikanet, så kan der forekomme den slags synkroniciteter. I hvert fald var folk ikke sene til at lægge en betydning ind i det. Yderst apropos er det, at den kult, der dyrker Jupiter - Ju-Peter, Sct. Peter - bliver ramt af Zeus'/Jupiters tordenkile som taget ud af græsk mytologi. Gud zappede dem, s'gu! 

 
Der er en tæt sammenhæng mellem satanisme og pædofili. Hvad andet kan man forvente, når man ved, at Peterskirken er bygget ovenpå et tempel for den Døende Gud, Mithras, Baal, der kræver menneskeofre, allerhelst ungt kød.

Der var på et tidspunkt en praksis, hvor pædofilisterne i Vatikanet havde fake ambulancer til at holde foran Terminaen, hvor de samlede unge rumænske gipsy boys op og kørte dem direkte ind i Vatikanet. Altså en del af de sex-kulte, der residerer i Vatikanet. Vatikanet har deres egen bøsse-lobby ligesom Washinton DC. Pædofiliens hovedcentre er Vatikanet, City of London og Wall Street, de tre kontrolrum i den vestlige verden. Og hvis nogen tror, at den for-forrige mimrepave, Johannes Paul II, var sådan en hellig og god mand, så kan det nævnes, at det var ham, der sørgede for, at pædofilisten, nekrofilisten og morderen, Jimmy Saville, best-buddy med Prins Charles, blev udnævnt til katolsk ridder og fik adgang til katolske børnehjem, hvor han kunne tage for sig af retterne.

En amerikansk filminstruktør sneg sig til at filme i Peterskirken. Da hans filmhold endelig blev smidt ud, protesterede han og sagde: Jamen jeg tror på Jesus! hvorefter der blev svaret: Vi er ligeglade med Jesus her, dette er Vatikanet. Altså en direkte indrømmelse fra en Vatikan-official, at det er en anden gud, der dyrkes her, end ham de fromme katolikker tror på. 

Hvorfor er det, at den katolske opfattelse af engle i 1600-tallet var små afklædte drengebørn?
 
Roms fald 2.0
Kalifatet-in-progress arbejder på en omstyrtelse af Rom. ISIS har officielt proklameret det. Disse loger - og husk at de var zionistiske loger, De Unge Tyrkere, Dönmeh, Jacob Franks elever, der for 90 år siden tilvejebragte Kalifatet's, Det Osmanniske Rige's fald - ønsker i dag Psyop-Kalifatets tilbagevenden. Det er de samme loger, der har presset Erdogan til at udløse masseindvandrings-horderne ved at smadre Mellemøsten med ISIS. Hvem fabrikerer det nye fake-Kalifat? USA, emirerne og Israel. Sunnierne har altid været fikserede på Kalifatet. På den anden side er der shiaerne, der indtil videre har været blokerede fra at slå ned på ISIS via tovtrækkeriet omkring sanktioner mod Iran, mistænkeliggørelse for atomvåben, udsigten til en deal med USA alligevel - underforstået at de hellere må afstå fra at gribe ind, hvis de vil bevare deres skrøbelig deal, som zionisterne til enhver tid kan smadre.

Som vi har set i Den Døende Gud og Kabbalah, er anvendelsen af hemmelige loger i den islamiske verden som kontrolapparat for Vestens magtelite særdeles fremtrædende, fx Det Muslimske Broderskab. Da Brzezinski startede al-Qaeda i Afghanistan indviede han personlig Osama bin-Laden i den transnationale Monte Zion-loge. De de senere måtte afvikle al-Qaeda-showet, fordi folk begyndte at gennemskue det, måtte de re-vampe en ny bussemand, ISIS. Her viderebragte de initieringen til en anden skikkelse, bin-Laden 2.0, al-Baghdadi og optog ham i Hathor Pentalpha-logen - beskrevet af den italienske frimurer og historiker, Gioele Magaldi i hans bog Masons Illimited Responsibility Company. Al-Baghdadi var en meget populær skikkelse hos amerikanerne, og hver eneste gang, de havde problemer i et af fængslerne i Baghdad, så ringede de bare til al-Baghdadi.

Tjek Magaldis bog ud, hvis du vil vide noget om sammenhængen i det internationale frimureri som netværk for New World Order. Han taler om ur-loger, et forum hvor et transnationalt netværk af politikere og beslutningstagere vender alle politiske, finansielle, kulturelle beslutninger, før de når frem til de institutioner, vi normalt-mainstream opfatter som de besluttende. Ur-logerne er det egentlige styresystem, det altseende øje ovenover pyramiden, hierarkiet. Som en af hans samtalepartnere i sin bog og medlem af en af disse ur-loger, Frater K, udtrykker det:

For at få folk til at acceptere sådanne idiotiske og upopulære (= ikke i deres interesse) reformer må man skræmme dem, som man gør med små børn.
To make people accept such idiotic and unpopular reforms, you must frighten them like you would with children.


Historikeren, hvis research har bragt mindst én italiensk præsident til fald.

Går det hele så efter planen? Både ja og nej, for der er visse dark horses i spillet. Saudiarabien føler sig desavoueret af USA og bliver mere uforudsigelige. Irak har brudt deres aftale med USA og bedt amerikanerne om at forsvinde. De har indgået aftaler med den seriøse dark horse i spillet, Rusland. Hvad havde amerikanerne troet? De har jo fuldstændig smadret landet, skulle irakerne så være loyale overfor dem? Syrerne er på ingen måde slået endnu, hvilket de skulle have været for længst efter planen. Den tyrkiske befolkning er ikke glade for Erdogans svindelnumre, og de kan ikke have undgået at bemærke, at hans søn er involveret i oliehandel med stjålne råvarer fra ISIS. Kina, Iran, Egypten og Kina er store spillere, der alle gennemskuer spillet og er imod. Yemen er et problem for saudierne, og shia-indflydelsen er grundfæstet - og de ludfattige yemenitter har intet at tabe i forhold til de stinkende rige saudier. En hel række modtiltag mod NWO finansielt, økonomisk, politisk, infrastrukturelt og militært giver Imperiet problemer.

En af de mere komisk-groteske NWO-udfald ankom, der mr. Erdogan blev fortørnet over en tyrkisk journalist, der sammenlignede ham med Gollum. Journalisten, der fornærmede despoten - der i øvrigt aldrig havde hørt om Gollum før og var nødt til at indkalde eksperter i Ringenes Herre-universet for at få afklaret, om Gollum var en ond skikkelse, og om han derfor kunne være behørigt fornærmet - står til fængsel for sin udåd. Hvad siger du? Jeg synes, at ligheden har noget på sig. Især efter nævnte hændelse.


Hvordan skal Rom styrtes eller erobres? Tripoli befinder sig blot 400 km's sejltur fra Italien. Eller 50 km fra den nærmeste italienske ø i Middelhavet. Der står millioner af indvandrere på spring for at medvirke til det 21. århundredes 'mongolske' invasion. De allerfleste ved ikke selv, hvad de reelt medvirker / skal medvirke til, men de kommer til at gøre det alligevel. Der er dog flere lag i indvandrer-horderne. Der er de passive indvandrere, dem med de falske forhåbninger om det Lykkelige Vesten, og så er der de skumle passagerer i toget: terrorcellerne, der efter et stykke tid og på given foranledning vil blive aktiveret. Det er meget svært at tro, at de europæiske myndigheder er så stupide, at de ikke ved, at der er et seriøst problem her.
Konklusion: det sker per design efter ordre ovenfra og med et bestemt ikke-godartet formål.


Det hele sker i overensstemmelse med selve fundamentet for EU beskrevet af projektets stifter, Richard Nicholaus von Coudenhouve-Kallergi. 

Manden, der beskrev med applaus, hvad vi oplever i dag: den store kultur-ødelæggelse.
Kallergi som en af EU's fædre og stiftere skrev, hvordan han ønskede at ødelægge alle europæeres etnicitet. Derfor skubber hans efterkommere og tilhængere i dag horderne over grænserne. Initiativtagerne sidder højt placeret i det magtapparat, han selv skabte, i EU og de ur-loger, der styrer maskinen. Og de giver sig ikke til kende, men forbliver i skyggerne i European Deep State

Konflikterne vil ganske uundgåeligt blive så store i de Europæiske byer, at der vil opstå egentlige borgerkrige, hvilket vil stå på frem til 2020-25, hvor Den Ny Verdensorden efter planen skal være fuldt implementeret. Til den tid vil alle, der ankommer til Europa, få injiceret mikrochips, så de kan kontrolleres. Der vil blive brugt andre metoder til at chippe europæerne. De vil fx blive beskyldt på forhånd for at være potentielle terrorister og fare for samfundet. Epidemier og vacciner vil igen blive forsøgt taget i brug. Chipningen vil samtidig ske med en lokkeand om, at de nu kan spare betalingskort, pas og sygesikringsbevis, for det hele sidder jo i flæsket på dem. Ikke-fysiske chipninger vil ske via mobiltelefoner, fladskærme, smartgrids, mobilmaster. Vejret vil blive mere og mere mærkeligt. Betalingskort ligeså. Internettet vil blive mere eller mindre lammet, for der sker for tiden lidt for meget afsløring af NWO til, at de kan leve med det. Den Ny Verdensorden er et samfund, hvor der ikke længere vil findes ytrings-, informations- forsamlingsfrihed. Alt der siges, tænkes, skrives vil blive aflyttet og lagret, hvilket vi allerede ser ske for fuld skrue. 



Fethullah Gülen var instrumental i at skabe den besynderlige fake-kalif, al-Baghdadi. En teaterparodi, der døde, genopstod, døde igen og genopstod igen. Altså en bin-Laden 2.0, der døde i 2001, genopstod ni gange som ni forskellige skuespillere og døde igen i et teaterstykke i Islamabad. Hvorefter han blev smidt i vandet ... hvorefter han blev brændt i den Afghanske ørken. Operationen var at gen-brande sæbeoperaen fra al-Qaeda til ISIS. Nogle foretrækker at kalde dem IS, da ISIS er et israelske sikkerhedsfirma med hovedkvarter i Washington, der leverer usikkerheds-ydelser til bla. regeringen.

Ifølge Leo Zagami's forudsigelser kan vi forvente et angreb på Rom i 2016, muligvis en beskidt bombe. Andre slags angreb kan dog være lige så effektive, så hvad er værst? Masse-indvandring som masse-ødelæggelsesvåben. Flere EU-ECB-IMF-angreb på nationaløkonomierne. Terroraktioner. Ghettoisering og borgerkrig. Drakoniske lovgivninger og fjernelse af civile rettigheder. Lammelse af ikke-kontrollerbar information. Og løgn over hele linjen - masser af løgn!

Researcheren, der ikke giver op
Tilbagevendende læsere vil måske huske, at en personlig bekendt af Paradigmet, researcheren Ole Dammegård kom på sporet af en serie planlagte terrorevents. De blev annonceret via en underlig postkort-flyer med slogans som: Dublin next, Paris next, Copenhagen next og Firenze next - alle med et umiskendeligt zionistisk budskab. Dublin kiksede, men blev forsøgt. Paris lykkedes. København lykkedes. Firenze har ikke fundet sted endnu og kan være re-scheduled til Rom i mellemtiden eller har blot fået forlænget lunten. Eller skulle det heldige være sket, at Ole D's spotlights rent faktisk har forhindret planen? I ingen af de afviklede hændelser, inklusive den anden hændelse i Paris, står det klart, hvorvidt der overhovedet kom folk til skade, da de alle har været særdeles afskærmede og kontrollerede - dog uden at en stribe slaskede selvmodsigelser har kunnet undgå researchere som Ole D's skarpe øjne. I alle tilfælde har der været terror-lovpakker påfaldende fuldt forberedt i forvejen til en markant optrapning af politistaten samtidig med en markant stigning af regeringernes support til krige i kanten af Europa. I de fleste tilfælde uden befolkningernes opbakning som i England for nylig, i visse tilfælde med befolkningernes tøvende accept, da frygtkampagnen har været massiv. 
Se osse en meget afslørende og som sædvanlig detaljemættet gennemmgang af Breivik-affæren, en meget belastende sag for den norske regering, politi og tidligere statsminister med tonsvis a fortielser og selvmodsigelser:
When terror struck Norway



De såkaldt oplyste
Gruppen fra 1700-tallet, Illuminaterne, som folk tror blot er en Dan Brown-opfindelse, startede i Universitetet i Ingolstadt på initiativ af Adam Weisshaupt, en elev af jesuittere med en jødisk rabbiner som far. Allerede fra starten var zionisme, illuminisme, kabbalisme, sabbatæisme og frimureri altså blandet til en dødelig cocktail. Første hovedresultat: den Franske Revolution. Andet hovedresultat: Den Amerikanske Borgerkrig. Tredje, fjerde og femte hovedresultat: Første Verdenskrig kombineret med Den Russiske Revolution kombineret med opløsningen af Det Ottomanske Rige og etableringen af det del-og-hersk-Mellemøsten, der stadig findes i dag. Sjette, syvende ...

Til den dag i dag ønsker jesuitterne ikke at diskutere dette link til Ingolstadt. Ved deres comeback til den katolske kirke efter Napoleons død (deres pain-in-the-ass, hvorfor krigen med briterne, der førte til hans Waterloo) efter udstødelse i alle lande i hele verden på forordning af pave Clement XIV i 1773, adskilte de billedet, så de ikke var knyttet til det, de før havde udøvet: korrumpering, infiltrering og subvertering af regeringer, monarker og nationer. Bemærk ligheden med udstødelsen af de jødiske ågerkarle fra alle lande i Europa i århundrederne forinden og deres comeback til business-as-usual under Cromwell. Bemærk ligheden med fordrivelsen af de venetianske intrigemagere fra bystaten Venedig ved Cambrai-ligaen og deres comeback som bankdynastier i Amsterdam og London og starten på 30-årskrigen - en anden venetiansk svinestreg i den helt store skala. De venetianske efterkommere ønsker ikke at diskutere dette historiske link, ligesom de zionistiske bankfolk ikke ønsker at vedgå sig skadevirkningerne af det centralbankvæsen, de indførte, og som har misbrugt Verden med åger/usura lige siden. Fællesnævneren for disse tre korridorer for magt og menneskelig udnyttelser er, at de intet vedgår sig.


Jesuitterne indrømmer aldrig deres afgørende indflydelse på Jacobinerne, den Franske Revolution og Stuart-familien, som de åndede i nakken. Folk bliver forvirrede, når de prøver at anskue denne kamæleon. Så hedder de Allumbrados i Spanien, så hedder de Jesuitter, så er de protestantiske grupper (Luther, Calvin) med støtte fra Venetianerne. Så er de Rosenkreutzere. Så hedder de Frankister, Jacobinere, Illuminati ... de opfinder hele tiden nye navne og nye forklædninger. Så stå dog stille og kald jer ved ét navn!! Så opererer de som riddere af den ene orden efter den anden, der burde være tabt i historiens støv, men som viser sig at være særdeles levende. Så dukker de op som formænd for EU-Kommissionen eller IMF, så findes de i det Britiske Monarki. Så har de krammet den amerikanske præsident, den cubanske, den tyrkiske præsident, generalsekretæren for NATO. Så opkøber og styrer de universiteter, observatorier, laboratorier og fremstår som seriøse videnskabsmænd. Det er næsten umuligt at danne sig et samlet overblik over en af de mest hemmeligheds-kræmmende organisationer, en militær munkeorden med 40.000 veltrænede, aktive medlemmer i et vandtæt hierarkisk system, Gestapo i Vatikanet.

Interessant er i øvrigt den nazistiske forbindelse til jesuitterne. Gestapo-sammenligningen er ikke helt tilfældig. Hitler sagde med stolthed i stemmen om lederen af Vaffen Schutzstaffel, SS: Vi har i Heinrich Himmler vor egen Loyola.Himmler havde opbygget SS over modellen fra Ignatius Loyola. 

 
Ignatius, som han ønskede at se sig selv:
optændt af den hellige ild.

Ordo Equestris Sepulcri Hierosolymitani - ridderordenen for den hellige grav - er Vatikanets magtcentrum. Den hellige grav er simpelthen vel forvaret. Det er også Schweitzergardenshovedkvarter. Ved Det Andet Vatikanerkonsil1962-65 mistede kirken en hel del magt. Hvad har det at gøre med NWO?

Hoveddøren til Magtens Centrum. En stat i staten - i staten.
Det allerhelligste. Vatikanet i Vatikanet.

Vi er tilbage til det før omtalte forfalskede dokument af jesuitter-agenten Leo Taxil, hvor hele NWO-programmet fremlægges som en tidlig hovedskitse. Dokumentet er falsk, indholdet derimod er særdeles påtrængende og virkeligt. Hvorfra kendte Taxil disse påtrængende skitser/planer med detaljer om, hvordan tre verdenskrige ville starte og med hvilket formål? De kommer fra jesuitternes hovedkvarter i Rom, Compagnia di Gesu, Curia Generalizia. Taxil var mere end blot en højttalende frimurer, faktisk blev han anerkendt i Vatikanet af selve paven som en, der i 1890'erne afslørede frimurerne som en af de første. Colombus-ordenen (Jebb Bush ...) er en orden stiftet af katolikkerne som modspil mod de andre frimurerloger. Han blev dernæst tvunget til at tilbagekalde sine skrifter og synspunkter, hvilket skabte en stemning af svindel omkring ham. Ikke overraskende bliver han i zionist-disinfo-organet Wikipedia stadig beskrevet som en svindler. Hovedpointen er, at profetierne, eller hvad vi skal kalde dem, lækket af blueprintet for det næste århundrede+, er så præcist og har holdt så meget stik, at Taxil må have kendt til det fra de folk, der hyrede ham, hvilket er jesuitterne. Jesuitterne har altså infiltreret de amerikanske frimurere.

En hel række spørgsmål kommer selvfølgelig op, hvorvidt det så er jesuitterne der har plantet ideen hos frimurerne, om de udgør et øvre organ i logerne, hvad jesuitternes ambivalente forhold til Den Katolske Kirke går ud på, osv. Altså hvor disse mestre i dobbeltspil og bedrag egentlig befinder sig, og hvad deres egentlige forhold er til zionisterne?

Vi ved, at en af hovedfigurerne omkring Det Andet Vatikanerkonsilvar Kardinal Bea, der var infiltrator, jøde og Mossad-agent. Her blev Vatikanet og Israel/zionismen fusioneret ved en aftale. Vi samtidig samtidig forstå, at alle efterretningsvæsener er opbygget som hemmelige selskaber med de samme hierarkier, sluser, filtre og sikkerhedssystemer. Hvis vi siger CIA eller Mossad eller MI5, siger vi samtidig hemmelige selskaber, loger. De rævekager, der skabte Første Verdenskrig og Den Russiske Revolution var bagt i franske, engelske, amerikanske og russiske frimurerordener, der alle var tæt forbundne som efterretnings-netværk.

Vi mangler bare hugtænderne, så har vi Nosferatu.
Kardinal Bea, en snu djævel, en krypto-jøde, der sugede blod i Vatikanet for zionisterne.

Da Bilderberg-gruppen var i Rom i 2014 (?), var der som sædvanlig lukket omkring dem. De mødtes i Vatikanbiblioteket af alle steder. Udover at være stedet, hvor romernes og katolikkernes krigsrov af verdenslitteratur, der forsvandt under den serie af biblioteksbrande, der hærgede den antikke verden - og som der ikke udstedes offentlige lånerkort til - befinder sig, så var det stedet, hvor spionerne mødtes under den kolde krig. Hvis man ville have hemmelig information langet under bordet, så var det her.

Ifølge Taxil/Pike vil WW3 blive en krig mellem zionisterne og Islam, hvor disse vil ødelægge hinanden for at skabe plads til den endelige Verdensregering. Undervejs vil helvede blive sluppet løs i form af psykopater og dæmoner (ISIS), kristendommen vil blive udslettet og Lucifer, kommunismens gud, vil blive den sande guddom. Hvilket svarer nøjagtig til Samuel Huntington's Clash of Civilisations- minus Lucifer, som han ikke fik besked på af sine opdragsgivere at nævne i sin bog.

Gammeldags diktatorer som Saddam Hussein, Hosni Mubarak og Muammar Gaddafi var nyttige for NWO frem til et bestemt punkt. De var korrupte til en vis grad, men havde også deres egen integritet, Gaddafi i særdeleshed. De betød stabilitet i deres område. Dette galt også for Bashar al-Assad og Syrien, der som intet andet land via dets centrale placering i Mellemøsten kunne garantere stabilitet. For at NWO kunne bringes til dets næste fase, måtte al stabilitet fjernes. Første trin var 9/11 og krigen mod Irak og Afghanistan. Næste skridt var Det Arabiske Forår. Der var nu brug for kaos-tyranniog ikke længere despot-tyranni. Næste skridt var angrebet på Libyen. Somalia og Sudan gik ubemærket hen. Næste mod Syrien. I mellemtiden Mali og Nigeria. I mellemtiden Rusland ... og her gik det så galt! NWO overspillede og begik hybris i den tro, at Rusland var et stykke kage, der kunne spises. 
¨
De har også regnet med, at sædvanlige spil med at splitte nationer og befolkningsgrupper ville virke i forholdet mellem Kina, Rusland + Indien, ... BRICS. De regnede med at Ukraine kunne ordnes let, at russerne frivilligt ville opgive deres sortehavsbase på Krim, at økonomiske sanktioner ville udsulte russerne. I stedet blev sammenholdet stærkere, de nye tiltag til en dollar-alternativ og en SWIFF-alternativ og en asiatisk investeringsbank - en ægte investeringsbank vel at mærke i stedet for verdensbanken og IMF, der blot er sugerør ned i nationaløkonomierne og en del den amerikanske dollar-mafia - blev til realiteter. I stedet for at handle med europæerne, som de ikke måtte for amerikanerne - hvornår finder europæerne ud af, at EU udelukkende er til for at USA kan kontrollere? - så fandt de ny handelspartnere. Rigtig mange ting går ikke efter planen, hvilket giver en smule lys for fremtiden, der ellers er designet af NWO til at blive kulsort.

Men andre ting går desværre efter planen, for ur-logerne, den uofficielle verdensregering har plan B og C i skuffen. I løbet af de næste fire år er det meningen, at alle den mindre krige, der koger overalt i verden, skal samle sig til én stor som beskrevet i blueprintet. 


Her hiver vi foreløbig stikket ud.
Indtil videre: halløj på badehotellet såvel som i Vatikanet.
Absurditen i Vatikanet og NWO overgår noget, Monty Python eller John Cleese kunne komme op med. Nobody expects the Spanish Inquisition!


___________________________

Appendix:
Der findes en del folk i Vatikanet af konservativ observans - og hvis du er kulturmarxist og elsker den kommubistiske pave Francis I og hans skinhellige ræv-bag-øret-kulturmarxisme, bør du høre godt efter: folk der ikke gik ind for de kompromisser, der fandt sted i det Andet Vatikanerkoncil. De er en ældre struktur i Vatikanet end jesuitterne: Dominikanerne. De er middelalderens lærde. De har bestemt også deres mørke sider, for det var dem, der stod for Den Spanske Inkvisition og Modreformationen

Men der er altså både konservative og reformative kredse i Den Katolske Kirke (paradoksalt nok det samme), der ikke accepterer, hvad jesuitterne, kommunisterne gør ved kirken lige nu. Relativismen, nihilismen har invaderet kirken, den destruktive tolerance. Retninger indenfor kirken, der ikke hylder relativismen - hvilket reelt er luciferianisme, satanisme - bliver nu udstødt. En katolsk gruppering i ex-Jugoslavien, der dyrkede den hellige jomfru, og som sagde, at kirken var i forfald, er nu ude i kulden. En Ny Middelalder har indfundet sig, en Ny Inkvisition, en ny kætter-forfølgelse og hekse-afbrænding finder sted. En ny Modreformation er trådt i kraft. Et kommissær-vælde som i kommunismens Rusland er mødt op. Er det i øvrigt ikke sjovt, at begrebet kommissær er fælles-terminologi for lederne af både Sovjetstaten og EU? Com-missiones, ud-sendinge. Hvem er de udsendt af? Well, i mellemtiden har vi så lært om ur-logerne ...

Konservatisterne ønsker at bevare det, som nihilisterne ønsker at ødelægge. Reformisterne ønsker at forandre det, som nihilisterne allerede har ødelagt. Begge fløje har set det komme. Den Nye Verdensreligion og Verdensorden designet af jesuitterne, og dens navn er RELATIVISME - et andet ord for Nihilisme. Deres gud hedder NIHIL, INTETHEDEN. Et uddateret navn er Satan eller Lucifer. Diskussionen om Lucifer-Isis-Venus i myto-historisk sammenhæng er totalt irrelevant, vi taler om Mørkets Fyrste, Antikrist, Mammon, fucking-alien-non-humanity! Transhumanisternes gud, robot-slavekulturens komme. Molok, Baal, Kali-Ma. Intet godt intet ondt, ingen værdier, ingen historie, ingen hukommelse, ingen etnicitet, ingen samvittighed, ingen frihed, ingen dyder, ingen samtaler, ingen familier, intet-køn, ingen nationer, ingen menneskelighed, ingen kærlighed. 

Manden der vidste, hvad han talte om.
Han havde fået lov til at kigge i manualen.
Han grinede ad os, fordi vi troede - dengang - at han ville advare os.
Fagre Nye Verden er her for længst.

 GODT NYTÅR - SÅ LÆNGE DET VARER